Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket trevlig, gillar den skarpt!
Bulova Deep Sea Chronograph 666 Feet Devil´s Diver from 1971
Kul att se ännu en på forumet! Min hälsar
Bulova Deep Sea Chronograph 666 Feet Devil´s Diver from 1971
Okejrå, här kommer en tredjeKul att se ännu en på forumet! Min hälsar
Tack! En av de få som kommer att stanna för alltid. Kanske ...Mycket trevlig, gillar den skarpt!
Skön! Är detta det ursprungliga armbandet?Kul att se ännu en på forumet! Min hälsar
Jag älskar Stardust dial!Okejrå, här kommer en tredje
Stämmer bra, det är Originallänk.Skön! Är detta det ursprungliga armbandet?
Trevlig! Vad är det för ålder på den?IWC 3740 with 3741 dial
Lucky you!Stämmer bra, det är Originallänk.
Jag tror från 1988Trevlig! Vad är det för ålder på den?
Jösses, vilka index! Bland det snyggaste jag sett, helt klart!Jetlag och känner mig kvicktänkt som en stubbe, så ägnar mig första arbetsdagen åt en stunds eskapism med en Le Jour märkt ALSTA. 60-tal med index åt art deco hållet med stolliga 10 & 12.
Tack. Ja, de är fina och nog inte helt vanliga. Men för mig var det boetten som attraherade mest.Jösses, vilka index! Bland det snyggaste jag sett, helt klart!
Nej så snygg! Siffrorna tyckte jag var fantastiskt härliga. Vet du om det finns fler i samma stil?Jetlag och känner mig kvicktänkt som en stubbe, så ägnar mig första arbetsdagen åt en stunds eskapism med en Le Jour märkt ALSTA. 60-tal med index åt art deco hållet med stolliga 10 & 12.
Boetten var ju också riktigt trevlig! Typ Polerouter.Tack. Ja, de är fina och nog inte helt vanliga. Men för mig var det boetten som attraherade mest.
Svinhärlig! Ser ut att vara stål också?Jetlag och känner mig kvicktänkt som en stubbe, så ägnar mig första arbetsdagen åt en stunds eskapism med en Le Jour märkt ALSTA. 60-tal med index åt art deco hållet med stolliga 10 & 12.
Tack. Ja det finns nog liknande.Nej så snygg! Siffrorna tyckte jag var fantastiskt härliga. Vet du om det finns fler i samma stil?
Svinhärlig! Ser ut att vara stål också?
Frågar då jag knappt kunde hitta fler bilder på nätet med dessa siffrorTack. Ja det finns nog liknande.
Frågar då jag knappt kunde hitta fler bilder på nätet med dessa siffror
För jävla bra den där!Sinn 101 tillbaka från service hos Tidlösa Ur. Robert lyckades att få bort en oljehinna som fanns på delar av tavlan så nu är den verkligen i perfekt skick. Tänk vad härligt det är med helt nyservade vintageur Nu ska jag bara byta band till något mer lämpligt. Kan bli tropic-bandet som kom med till 103:n
Härlig patina !Sinn 101 tillbaka från service hos Tidlösa Ur. Robert lyckades att få bort en oljehinna som fanns på delar av tavlan så nu är den verkligen i perfekt skick. Tänk vad härligt det är med helt nyservade vintageur Nu ska jag bara byta band till något mer lämpligt. Kan bli tropic-bandet som kom med till 103:n
Mycket fin! 10 och 12 är ju hur härliga som helst, fin balans i tavlan med ensiffrigt.Jetlag och känner mig kvicktänkt som en stubbe, så ägnar mig första arbetsdagen åt en stunds eskapism med en Le Jour märkt ALSTA. 60-tal med index åt art deco hållet med stolliga 10 & 12.