D
Deleted member 4412
Guest
Tack! Sjukt nöjdBra där, en ikon! Riktigt fint skick också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Sjukt nöjdBra där, en ikon! Riktigt fint skick också.
Mycket fin klocka!...Zenith A386
Tack!!Mycket fin klocka!...
Tjusiga subdials
Tissot har verkligen designat sportiga o eleganta urtavlorMåste ju fläkta denna tråd ibland också
Love it!!Måste ju fläkta denna tråd ibland också
Fan va grym, älskar Citys!Denna har tjänstgjort lite idag..
Grattis till en av de fetaste klockorna i världshistorien. Kul att se att man väljer detta framför dussinrollarna!Zenith A386
Hade själv en tropic Vantage o den va riktigt nice!!Luftade bruningen i solen i dag, Vantage med val7733.
Haha tack men mina ”dussinrollar” är fortfarande kvarGrattis till en av de fetaste klockorna i världshistorien. Kul att se att man väljer detta framför dussinrollarna!
There u go! Menade inte att dissa dina specifika rollar utan rollar i allmänhet flr att slå ett slag för Zenith!Haha tack men mina ”dussinrollar” är fortfarande kvar
Dock är det här by far den vackraste klockan jag ägt
Shit, den var fin, vilken storlek är det på den?Måste ju fläkta denna tråd ibland också
Tack, ja de är ganska roliga, trevliga färgerFan va grym, älskar Citys!
Tack! Bezelen mäter strax över 40mm.Shit, den var fin, vilken storlek är det på den?
Låter som en bra size, som sagt mycket fin var denTack! Bezelen mäter strax över 40mm.
Snygg modell, din var också fint åldrad!Hade själv en tropic Vantage o den va riktigt nice!!
Så du har kvar din Heuer? Eller hade inte du två?
Haha ingen fara. Zenithen slår domThere u go! Menade inte att dissa dina specifika rollar utan rollar i allmänhet flr att slå ett slag för Zenith!
Bra, med en så fin kronograf behöver man en rejäl dykarbeater för grovjobbet!Haha tack men mina ”dussinrollar” är fortfarande kvar
Dock är det här by far den vackraste klockan jag ägt
Fantastiska! Om inte heuer, vad lockar herrn oxå måntro?Blev inspirerad av alla fantastiska poster senaste dagarna och fick feeling och plockade fram alla vintagekronograferna i lådan. Borde nog diversifiera med lite fler märken
Diverse Heuer från 1970 till 1984