Väldigt trevlig!Yes. Navigator 817.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt trevlig!Yes. Navigator 817.
Den har åldrats vackert, gillar den också!Lite sent men måste påtala att den där e riktigt cool
Snygg kombo!
Snygg kombo!
Längesen jag var såhär nöjd med en tavla.
Jag med - växlar mellan blå, antracit, lilablå och gråsvart sunburst beroende på ljus.Älskar den där blåa tonen!
Dubbelpostar denna idag. Pga bra.
ÖhöÄntligen lite sol.
Mikromärke? Finns det vintage Mikromärken?Att mikromärken ibland har sån extrem charm!
Har antagligen missuppfattat benämningen ”mikromärke” så ändrade mitt inlägg nuMikromärke? Finns det vintage Mikromärken?
Tror det är en "test-klocka". "En-sån-här-kan-du-beställa-med-egen-tavla-klocka" Typ som mina Fabuna jag hade förut. Fin hur som helst.ETA-krono! Någon som vet om det här är en serie klockor som såldes offentligt eller om det här är nån slags test-exemplar? Drivs av 7733.
Grymt fina!Tror det är en "test-klocka". "En-sån-här-kan-du-beställa-med-egen-tavla-klocka" Typ som mina Fabuna jag hade förut. Fin hur som helst.
Äntligen lite sol.
Riktigt härlig fyra du har därBer om ursäkt för dubbelposten, men dessa behövs här också för de som inte går in i breitling vintage-tråden. Detta är varför man gillar kronografer från Breitling: