Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Bra boettform verkligenSchysst! Min säger hej
Kul att se en Le Phare! Storasyrran hälsar!Nytt i lådan #2
Otrolig den där!! Sökte på Le Phare här på forumet innan jag slog till eftersom jag inte kände till märket och den där dök upp några men inte tillräckligt många gångerKul att se en Le Phare! Storasyrran hälsar!
Moderna klockor är tråkiga
Kan vara så att du blir portad från GTGn om inte den där följer med...Rastar Zenithen idag
Datumet orkar jag inte ställa dock..
Vi får väl seKan vara så att du blir portad från GTGn om inte den där följer med...
LeJour!
Jajemän!Fin! Ariste gamla?
Det är väl helt upp till dig själv vad som är att föredra. Finns gott om mekaniska kronografer som inte är speciellt dyra.Hej alla kronograf nördar!
Har börjat bli sugen på att ha en kronograf i samlingen som inte kostar skjortan. Så min fråga är vad ska man satsa på? Ska man satsa på en quartz kronograf eller är det att föredrar en automastisk, finns det något man bör tänka på?
Finns massvis med ”billiga” mekaniska kronografer som är vettiga.Hej alla kronograf nördar!
Har börjat bli sugen på att ha en kronograf i samlingen som inte kostar skjortan. Så min fråga är vad ska man satsa på? Ska man satsa på en quartz kronograf eller är det att föredrar en automastisk, finns det något man bör tänka på?
Den där var riktigt fin!
Noterat! Ref 371.253.Den där var riktigt fin!
Vad är det för referens?! (ställer mig i kö om den ska lämna )