Snygg! Förtjänar bättre än ett nato
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg! Förtjänar bättre än ett nato
Giftigt!Hittade ett grymt gammalt Hermes-kroko till min Tissot. Matchar den gröna telemetre-skalan fint.
Superfin!Inte utan att man önskat att de tänkt över materialvalet lite noggrannare.
Superfin!
Vad menar du med materialval..?
Är den typ krompläterad?
Inte utan att man önskat att de tänkt över materialvalet lite noggrannare
Jaså det var du som vann den! Var riktigt nära på att köpa den jag med, men va fan får man tag i en sån fjäder? Riktigt cool lösning på split second. Grattis till köpet!Annorlunda lösning på splittsekund...
Jäklar vad ball, grattis!Från en byrålåda i en förort till New York till en handled i Sverige.
Premiär i dagsljus efter några kvällars pysslande.
Clebar 20atm ca 1970, tropical in the making och på ett vad jag tror är orginallänk Zodiac coffin link från Kreisler Stelux. Valjoux 7733 verk.
Tack @hejsam . Barnsligt nöjd . Frugan fattar ingenting...Jäklar vad ball, grattis!
Hej,Snygg! Förtjänar bättre än ett nato
Magisk tavla! Grattis!Från en byrålåda i en förort till New York till en handled i Sverige.
Premiär i dagsljus efter några kvällars pysslande.
Clebar 20atm ca 1970, tropical in the making och på vad jag tror är orginal Zodiac coffin länk av Kreisler Stelux. Valjoux 7733 verk.