Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fikk tatt noen bilder av denne tøffingen før det bar avgårde til urmakeren
Jättefin!! Och lååång balansvikt på sekundvisaren, toppen!
Testa att mejla Marcus: https://www.abouttime.co.nz/
Jag passar på att ställa frågan till alla vintage kronograf-fans: Tips på var man hittar ett vridringsinlägg till en Big Blue?
(frågar åt en kompis, tillika BB:ns ägare)
Tack för tipset.Testa att mejla Marcus: https://www.abouttime.co.nz/
Om abouttime inte har får du leta runt tyvärr. Hörde för flera år sedan att Omega har slut och inte längre nytillverkade till just Big Blue.
Jag passar på att ställa frågan till alla vintage kronograf-fans: Tips på var man hittar ett vridringsinlägg till en Big Blue?
(frågar åt en kompis, tillika BB:ns ägare)
Den ska du vara glad i ! Riktigt fet, för tankarna till Minerva VD712 som den väl heterLite Exelsior jag är riktigt glad i.
Liiiite osäker på om 1999 kan räknas som vintage, men...
Den där är riktigt fin
Zenith De Luca:
Jag var inte heller så snabb, men glad att jag knep denVilken himmelsk tråd detta är! Sitter och stirrar mig blind på alla vackra kronografer.
Har själv ennu ingen vintage kronograf då jag vad på tok för seg på bollen att köpa denna edma. Men hoppet har inte lämnat mig en på att hitta en att köpa!
Hojjta på mig om ni råkar ha något dom ni "tröttnat" på
Haha det är sjukt fin! Jag tvekar inte en sekund på att bära vidare den om du tröttar!
Jag var inte heller så snabb, men glad att jag knep den
Minerva 19-9 CH
Fin rem! Gjort den själv?
Alright. Hittade ett gammalt fickur jag fått av min bortgågne farfar. Tänkte att jag skulle komma igång och använda det lite. Fickur är rätt coola när allt kommer omkring.Takk! Den er fra et gammelt silva kompass