Svart Tropic kanske?Hej,
Något förslag på band till klockan ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svart Tropic kanske?Hej,
Något förslag på band till klockan ?
Kul att du gillar den! TackMagisk tavla! Grattis!
Jäkligt trevlig! Stort grattis till fångsten!Från en byrålåda i en förort till New York till en handled i Sverige.
Premiär i dagsljus efter några kvällars pysslande.
Clebar 20atm ca 1970, tropical in the making och på vad jag tror är orginal Zodiac coffin länk av Kreisler Stelux. Valjoux 7733 verk.
Tack så jättemycket!Magisk tavla! Grattis!
Tack !Svart Tropic kanske?
Gör så. Ett Tropic kan (nästan) aldrig bli felTack !
Jag ska absolut köpa in ett och testa!
Verkligen i fint skick!Seiko 6139-6000 från 1969
Wow grattis, riktigt cool, hade gärna köat på den om du hade kommit i säljtankarFrån en byrålåda i en förort till New York till en handled i Sverige.
Premiär i dagsljus efter några kvällars pysslande.
Clebar 20atm ca 1970, tropical in the making och på vad jag tror är orginal Zodiac coffin länk av Kreisler Stelux. Valjoux 7733 verk.
Är det din?Ny klocka för mig
Hamilton automatic chronograph ref 7014
ETA 2824-2 med kronograf modul
Har inte sett mycket info om dessa
Tung! Vilket år är den ifrån?Ny klocka för mig
Hamilton automatic chronograph ref 7014
ETA 2824-2 med kronograf modul
Har inte sett mycket info om dessa
Ja det är min. Den är på 37,5mm 20mm mellan bandhornenÄr det din?
Mycket cool, vad är det för strl?
Vet inte riktigt. Enda infon jag hittat är att dom kom i början av 90Tung! Vilket år är den ifrån?
Tre trevliga klockor som slåss om samma användningstillfällen, frågan är om man blir gladare av att konsolidera? Premoon vore väl det naturliga, men numera blir det nästan oskönt mycket deg på handleden tycker jag...
Tre trevliga klockor som slåss om samma användningstillfällen, frågan är om man blir gladare av att konsolidera? Premoon vore väl det naturliga, men numera blir det nästan oskönt mycket deg på handleden tycker jag...
Lite överskattat att rensa ut om man inte har något specifikt att använda pengarna till. Movadon vinner klart i det gänget tycker jag. Hög kvalitet rakt igenom alla tre.
Hade någon lämnat hade det varit speedmastern för mig, de andra två är mycket roligare!
Bra jävla gäng!
Hade skippat konsolideringen.
Ungefär så tänker jag nog oftast, tre klockor kan kännas roligare än en svindyr. Och bredd kanske också är överskattat om man nu råkar gilla svarta sportkronografer...Lite överskattat att rensa ut om man inte har något specifikt att använda pengarna till. Movadon vinner klart i det gänget tycker jag. Hög kvalitet rakt igenom alla tre.
Ja, den är kanske inte jättespännande, men den får faktiskt mest handledstid av dem!Hade någon lämnat hade det varit speedmastern för mig, de andra två är mycket roligare!