Pictor
Guld
Trots mixade visare, en härlig Lemania med mkt.charm. Och så den fina sekundvisaren med sin långa balansvikt !! Det är grejor det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trots mixade visare, en härlig Lemania med mkt.charm. Och så den fina sekundvisaren med sin långa balansvikt !! Det är grejor det!
Senaste tillskottet som landade idag. Sinn 1550 SG 3H. Stooor klocka men är väldigt nöjd och glad.
Hur stor upplever du den? Dödsstor eller bara stor? Kan man jämföra den med nåt annat begripligt?
Fin. Hur gör du med service av en sådan pjäs?
Rimligt stor Om du har den ena Heuern på köp&sälj i tankarna skulle jag slå till. Hadr jag haft pengarna hade den redan varit såld.
Tog lite bilder på längre håll. Tycker ofta att det ser stort ut med närbilder. Bund-bandet gör också lite för känslan av stor, så bytte till ett sailcloth för jämförelse. Min handled är ca 17,5-18cm med en platt profil. Hittar inte skjutmåttet men L2L är ca 51mm. Den är däremot tunn och ligger otroligt bekvämt på handleden. Tog bild på den bredvid min 103B och som du ser är vridringen bredare på 1550 så tavlorna känns rätt så liknande i storlek. Hojta till igen om du har någon mer fråga.
Går till en räv som grejar såntFin. Hur gör du med service av en sådan pjäs?
Jo, jobbar själv så men tillgången på delar till 2310 km vara så skral att tom rävar kan ha svårt att få tag i de. Därför jag frågar.Går till en räv som grejar sånt
Vanligen servar han en klocka på omkring två veckor.Jo, jobbar själv så men tillgången på delar till 2310 km vara så skral att tom rävar kan ha svårt att få tag i de. Därför jag frågar.
Grattis! Riktigt trevlig. Hade min önskan att den skulle gå en smula under radarn, men nja Snygg fångst.En mycket trevlig kronograf anlände idag, 35.5mm Hugex i stål och skruvat baklock. Vattentät knubbig boett och valjoux 92. Gissar på 50-tal?
Riktigt bra! GrattisEn mycket trevlig kronograf anlände idag, 35.5mm Hugex i stål och skruvat baklock. Vattentät knubbig boett och valjoux 92. Gissar på 50-tal?
Tack!Grattis! Riktigt trevlig. Hade min önskan att den skulle gå en smula under radarn, men nja Snygg fångst.
Förvisso ett bra pris du vann den för ändå.Tack!
Tycker den typ gick under radarn ändå, eller iaf långt billigare än jag hade trott!
Grym! Lemania 1872?Bra att ta varvtider med
Tackar. Nej, 'hel civil ', så 872.Grym! Lemania 1872?
X1/9?Bra att ta varvtider med
Italiensk targa mittmotorbil med flip lysen som börjar på F...............japp, Fiat X1/9
Underbar bil Väldigt fin klocka också.Italiensk targa mittmotorbil med flip lysen som börjar på F...............japp, Fiat X1/9
Väldigt rolig sommarbil, 81 Hästkrafter är ju inte så mycket men de känns och låter som om de är betydligt fler.Underbar bil Väldigt fin klocka också.