Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Solljus är alltid trevligt
Kul med två tre-kronor kronografer på raken. Men din har väl de på tavlan bara medans min har det på baklocketSolljus är alltid trevligt
Bra jobbat! Ser riktigt grym utTvättat, oljat, ruckat och bytt glas. Gick riktigt kasst men nu rätt bra. Självklart ingen polering på denna skönhet
Bra jobbat! Ser riktigt grym ut
Ommärkt Heuer Carrera 73453
Lite tunt tyvärr för mig på 2 mm. Hålade bandet precis och det är helrätt på sportkronografer.Så snygg. Ser ut att vara skön, väl avvägd tjocklek på bandet. Förhöjer klockan, tycker jag.
Såpass alltså! Kul!
Ommärkt Heuer Carrera 73453
Härlig kort och tjock timvisareNog en nästan oanvänd vattentät kronograf i stål, lysmassa på tim och minut visare men även på kronografsekund och minut visare!
Ja man lär nog inte ha sett fel på tim och minut visaren när man dykte med denna iallafallHärlig kort och tjock timvisare