Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tissot Seastar, sannolikt 70-tal. Behöver dock service och jag undrar lite hur mycket det kan kosta...
Ja det gör den verkligen! Boetten är i dunderfint skick. Urtavlan har lite härlig patina men annars fint skick med, tror den hade kunnat bli riktigt saftig efter en service!Från ~5k och uppåt är min uppskattning. Fin klocka som förtjänar service.
Ja det gör den verkligen! Boetten är i dunderfint skick. Urtavlan har lite härlig patina men annars fint skick med, tror den hade kunnat bli riktigt saftig efter en service!
Den är semi-matt överallt, möjligen polerad. Den tillhörde min farfar som var urmakare, oklart om han har pysslat med den med polering etc.Tycker den sticker ut med den ljusa urtavlan, vilket är det jag gillar (marint>motorsport för mig också). Ser fin ut men är det någon borstning kvar alls på framsidan? Ser ganska slät ut. Sen vet jag inte om alla Tissot med den boetten var borstade från början, men vet att flera var.
Den var inte dum!Min nya favorit
Trevlig sak i solen.Den var inte dum!
Omega Watches | Chrono24.com
Omega watches in stock now. New offers daily. Save favorite watches & buy your dream watch on Chrono24.com.chrono24.app
Tragiskt ommålad tavla, eller hur?
Riktigt rå. Man kan ju misstänka att minut och timvisarna inte är original, men passar verktygsutseendet bra.Liten noname-krono i stålboett med Venus 170-verk
Tack!Riktigt rå. Man kan ju misstänka att minut och timvisarna inte är original, men passar verktygsutseendet bra.
Fin kronograf! Passa på att leta upp korrekta visare och krona om du skall serva den. (dessa är ej original)Tissot Seastar, sannolikt 70-tal. Behöver dock service och jag undrar lite hur mycket det kan kosta...
Superfin! Både boett och tavla ser väldigt mycket ut som en 765! Hur ser baksidan ut och är det ett 178-verk inuti?Samma här, typ
Det är en 765, har ingen bild på baksidan tillgänglig dock. Stämmer med 178Superfin! Både boett och tavla ser väldigt mycket ut som en 765! Hur ser baksidan ut och är det ett 178-verk inuti?