Tack.Bra på Bund
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack.Bra på Bund
Supertrevlig! En vintage monaco skulle jag vilja ha nån gångTror inte jag postat min Heuer 1533 G i den här tråden.
Har NOS-tavla, men svart och utan visare.Min Heuer Carrera som har ”lite” patina
Tack för erbjudandet men jag behåller den original då det är en klocka som gått i släkten sedan den var nyHar NOS-tavla, men svart och utan visare.
Grym! Min hälsarSabina!
sjukt kool, vad är det för storlek?Anonym Valjoux 23
Så du fick den som var ute nyss. Grattis!Inte postat i denna tråd tidigare men eftersom intresset för vintagekronografer fått en försiktig nytändning så postar jag denna morgons beslutsångest. Certinan ska få snyggare band och förhoppningsvis ska jag på sikt kunna fixa ändlänkar som ser ok ut att använda till originallänken som ligger och skräpar i en låda.
Tack! Fick och fick men vann den gjorde jag.Så du fick den som var ute nyss. Grattis!