Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon Barolo eller Châteauneuf-du-Pape duger säkert!Ingen vinkännare alls. Dricker oftast runt, eller under, 100 kr klassen.
Present åt god vän. 2-400 kr.
Inget russin-äckel (läs Amarone).
Till kött, gärna hög alkoholhalt och smakrik.
Ska gå att beställa på Systembolaget!
Tacksam för tips!!
Fransk gigondas, Washington state cabarnet sauvignon, Syd afrikansk pinotage, Australiensk shiraz... Skulle säga att du får riktigt bra kraftiga viner av dessa för 200-400kr.Ingen vinkännare alls. Dricker oftast runt, eller under, 100 kr klassen.
Present åt god vän. 2-400 kr.
Inget russin-äckel (läs Amarone).
Till kött, gärna hög alkoholhalt och smakrik.
Ska gå att beställa på Systembolaget!
Tacksam för tips!!
Har fina minnen med herr Breuers viner. Fint att få se en flaska/ omdöme här!Underbar Riesling
Maila dem och fråga!Har en något udda fråga. Jag och frun är inga stora vindrickare eller särskilt kunniga. Men ibland när vi har middag för vänner eller äter något trevligt på tu man hand. Så har vi gjort det till en liten grej att dricka vin från det år vi gifte oss (2016). Nu till frågan som rör mousserande vin. Där är det lite klurigare med årgång och därför undrar jag om någon kan säga huruvida övre koden på bilden visar att bubblet är tappat på flaska 2016? Eller står det för något helt annat. Är mest nyfiken för att kunna hålla lite bättre koll. Alltså den kod som börjar med 01j18.
Att jag inte tänkte på det Det är ju något jag annars brukar göra men här slog det mig inte. Tack för tips! Är ju inte viktigt egentligen men kanske lär jag mig något.Maila dem och fråga!