Jobbar som säljare för importör.Finns det nån vinimportör här?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jobbar som säljare för importör.Finns det nån vinimportör här?
Går väl att beställa via systemet bara? https://www.systembolaget.se/dryck/mousserande-viner/charles-de-fere-7705001STORT PROBLEM!!!
Hjälp sökes!
Mitt favorit bubblande har slutats säljas på Systembolaget.
Någon som vet hur jag får tag i det?
![]()
Om det vore så lätt....Går väl att beställa via systemet bara? https://www.systembolaget.se/dryck/mousserande-viner/charles-de-fere-7705001
Då är det lite klurigare, hittade några utländska sidor som sålde, men då blir frakten dyr och priset per flaska blir betydligt högre. Kan vara värt en chansning att maila producenten och även systembolaget och se ifall de kan nosa upp ett gäng.Om det vore så lätt....![]()
Ring eller maila importören och hör hur det ligger till.Om det vore så lätt....![]()
Gjorde det nu i eftermiddags...de har slutat ta in denRing eller maila importören och hör hur det ligger till.
Snipig, grågrön trist frukt och väl kort eftersmak tyckte jag - men är inget fan av PF och smaken är som bakenHärlig krispig Pouilly-Fume, inslag av citrus, mineral, lite rökighet.
![]()
De finns ju en del flask variation av dessa, denna dock bra.Snipig, grågrön trist frukt och väl kort eftersmak tyckte jag - men är inget fan av PF och smaken är som baken![]()
2016 är en fantastisk årgång, vilka har du köpt?Det dröjer väl ett tag innan jag kan visa och än mer dricka senaste inköpen och de har (eller kommer göra) en redig buckla i klockbudgeten men jag föll för frestelsen att teckna mig på lite Bordeaux 2016 en primeur.. närmare bestämt 2x 12-lådor + 2x 3 magnum.. väntar fortfarande med spänning på priset![]()
Jag slog till på Ch Talbot och Ch Gruaud Larose. Med tanke på att jag provade en fantastisk Gruaud Larose -85 ifjol blir dessa nog fina att dricka framåt pensionen2016 är en fantastisk årgång, vilka har du köpt?
Utmärkt val, dessa har jag druckit flera årgångar av och de är riktigt bra. 85 Gruaud är kanon. Bara att se fram mot en härlig njutningJag slog till på Ch Talbot och Ch Gruaud Larose. Med tanke på att jag provade en fantastisk Gruaud Larose -85 ifjol blir dessa nog fina att dricka framåt pensionen![]()
Köpte samma låda, ska bli kul att testa Amadeus om några årIkväll blir det södra rhône och grenache/syrah.
Kraftfullt vin med mörka frukter. Väldigt prisvärd
Ser fram emot att pröva deras Amadeus som är gjord på 60 åriga grenachestockar och just nu myser i min källare.
![]()
Ska den drickas ikväll? Aldrig prövat drc, känner mig inte värdig än
Ouff, vilken stänkare!
Den måste ligga minst 6 år, helst ännu längre, då blir de helt underbara.Ska den drickas ikväll? Aldrig prövat drc, känner mig inte värdig än![]()
Vågar knappt posta vilket vin jag dricker ikväll nu. Går inte att följa upp det där...Den måste ligga minst 6 år, helst ännu längre, då blir de helt underbara.
Den där är inte så dumVågar knappt posta vilket vin jag dricker ikväll nu. Går inte att följa upp det där...
Jag får nöja mig med dessa ikväll
![]()