Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nytt köp som måste testas, riktigt god, fruktig och rund med lång eftersmak.
The Glenlivet 12 var nog den första Single Malt jag drack för väldigt länge sedan. Hade köpt en flaska åt min far under en Englandsresa och provade den hemma hos honom lite senare. Som en dröm jämfört med den Blended han brukade dricka. Många år senare så köpte jag både 15-åringen och 18-åringen åt honom under tjänsteresor, provade båda och kom fram till att 15-åringen är den mest prisvärda enligt min smak. Inget fel på 18-åringen men 15-åringen är minst lika bra för mindre pengar.
Får prova den en annan gång, var inte så stor skillnad i pris på Systembolaget.
Har du provat Glen Moray 15 år?
Najs! Har du öppnat någon av dom än? Smuttade precis på en sådan Balvenie. Den är fin tycker jagPåfyllt så det räcker och blir över. Chivas var tänkt som ett tack till en släkting som tack för hjälpen men visste inte att han ej drack whisky. Så den får stå kvar tills någon annan behöver ett tack för hjälpen
Nope inte ännu.Najs! Har du öppnat någon av dom än? Smuttade precis på en sådan Balvenie. Den är fin tycker jag
Håller fullständigt medNope inte ännu.
Men ska blir kul att testa de tre olika. Det är ju fördelen med whisky, de blir inte dåligt
Inte så fager bild men testade denna nyöppnade 16åringen. Hade nog förväntat mig en något mildare ton och mer rökighet.
Ska sägas att jag inte är någon finsmakare när det kommer till whisky men jämför allt med Caol ila 12år som är det godaste jag druckit. Denna glen scotia var tyvärr inte bättre och dessutom dyrare.