Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gillar verkligen Jack Daniels Single Barrel. Helt annan grej än vanliga Jack'en. Går tyvärr inte att beställa på bolaget längre.Vilken av dom är godast? Har bara testat E.C och billigare Jack D.
Tack för svar. Kanske ska hålla utkik efter dom andra Jack modellerna.Jag gillar verkligen Jack Daniels Single Barrel. Helt annan grej än vanliga Jack'en. Går tyvärr inte att beställa på bolaget längre.
Michters är också väldigt bra! Av dem på bilden skulle jag säga att Maker's Mark i karaffen och Bulleit är de minst roliga att dricka rena, men gör sig ju bra i t.ex. en Boulevardier.
Kan tipsa om denna ifall du skulle komma över en flaska. En riktig sherrybomb!Testade den här ikväll, överträffade mina förväntningar, mycket möjligt att det kan bli någon mer Amrut i framtiden
![]()
![]()
Den ska jag försöka leta reda på, sherrylagrat är riktigt trevligt, bra färg ser det ut att vara också.Kan tipsa om denna ifall du skulle komma över en flaska. En riktig sherrybomb!
![]()
Grymt fint jobbat! Hade jag fått nått så fint av en nära släkting eller vän hade jag blivit riktigt varm i hjärtatFör några månader sen frågade jag om råd här vilken whisky jag skulle köpa åt min bror till när han fyllde jämnt. Det ”blev” till slut en Glenmorangie med tillhörande glas.
För att göra presenten lite mer personlig ägnade jag några veckors fritid ute i snickarverkstan och snodde ihop ett litet träschatull med glasdörr. Delar av insidan kläddes med svart älgskinn och ovanpå limmade jag på en bit läder som jag ”graverat” med hjälp av en laser.
Grattis!Denna tråd är tortyr nu när man sedan nyår är i beredskapsläge inför födsel och kör en vit månad. Får fira med något rejält när det är läge igen.![]()
Tack!Grattis!
Den tänkte jag testa idag men blev ett köp av Balvenie istället.Lika bra att göra slut på den här skitskvätten så man har anledning att köpa något nytt i veckan som kommer ...
![]()
Den tänkte jag testa idag men blev ett köp av Balvenie istället.
Balvenie eller Aberlour blir mitt nästa köpDen tänkte jag testa idag men blev ett köp av Balvenie istället.