Elektrikern11
Basic
Inhandlade en sån här i veckan, hoppas den är bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har kollat lite på den. Känns ändå förhållandevis prisvärd för en 21yo. Du får komma med ett utlåtandeInhandlade en sån här i veckan, hoppas den är bra
Något rökig 167 PPM, en riktig rök bomb och skaplig styrkaAvrundar veckan med något rökigt
De är helt bizarra, som att dricka en askkopp typ. (har 2 olika utgåvor av den som jag brukar smutta på ngn gng om året, flaskorna räcker riiiktigt länge)Något rökig 167 PPM, en riktig rök bomb och skaplig styrka
Hur är smaken?
Haha men kul att kunna testa och bryta av nångång då och då.De är helt bizarra, som att dricka en askkopp typ. (har 2 olika utgåvor av den som jag brukar smutta på ngn gng om året, flaskorna räcker riiiktigt länge)
Jag gillar den, lite vatten i så blir den fruktig och fin, den är lite oljig så smaken ligger kvar länge i munnen.Något rökig 167 PPM, en riktig rök bomb och skaplig styrka
Hur är smaken?
Bli inte förvånad om brandkåren ringer på dörren! Det är mycket rök där men det är gött!Kvällens