Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Whisky & Bourbon gav den 94 poäng.mkt bra
Skulle inte fästa någon större vikt vid den publikationens, som vanligt, grava överbetyg. Läs vad Serge Valentin eventuellt skrivit på whiskyfun eller kolla recensioner på whiskybase istället. Båda är dock trevliga, men inga 90+.Whisky & Bourbon gav den 94 poäng.
Skulle vara fint och hitta 21: åringen som fick 95 poäng
Smaken är ju baken deladSkulle inte fästa någon större vikt vid den publikationens, som vanligt, grava överbetyg. Läs vad Serge Valentin eventuellt skrivit på whiskyfun eller kolla recensioner på whiskybase istället. Båda är dock trevliga, men inga 90+.
Självklart, det är just därför man ska titta på andra betyg och inte fästa någon större vikt vid LG och deras märkliga betygsskala som avviker kraftigt från hur man normalt bedömer whisky. Det framstår inte som seriöst att sätta sådana betyg, andra exempel är att de t.ex. gav Hudson Four Grain 96p(!) och Michter's US*1 95p... Det är i nivå med vad Laphroaig 1967 eller Springbank Samaroli 100 proof har.Smaken är ju baken delad
Man blir tårögd![]()
Detta fick bli årets sista dram. En god en!
Gott Nytt År!
På lördag blir det en sväng till en av de två systembutikerna i Sverige som har Jonnie Walker Blue Label i butiken (Solna).
Personligen har min smak senare år dragits mer mot fin Rom och fin Gin![]()
HahaTragisk utveckling. Jag lider med dig ...![]()
Vilken av dom är godast? Har bara testat E.C och billigare Jack D.Inte mycket skotsk whisky här, bara amerikansk whiskey på bordet idag men det går fint ändå hoppas jag.
Skål!![]()