Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp varje torsdagDet är bara jag igen, då det är torsdag ...
![]()
Japp varje torsdag
Ser att du varvar singleton, deveron, ancnoc och dalwhinnie... kan ha missat nånVilken tycker du smakar bäst av dessa?
Endast druckit ancnoc av dessa och den gillar jag helt klart! Är lite nyfiken på dalwhinnie, jobbar en vecka till sen semester och då tänkte jag unna mig nån ny whisky... kan bli en sånFör en gångs skull får man vad man betalar för, dvs jag gillar dom i prisordning. Deveron, Singleton, anCnoc och bäst Dalwhinnie. Alla är med andra ord prisvärda i ett spann mellan 350 och 500 spänn.
Ska bli kul å höra dina intryck om dessaLeverans inför helgen!
![]()
Hur smakar den?Folieryck
![]()
Med tanke på priset så är jag positivt överraskad!Hur smakar den?![]()
Låter braMed tanke på priset så är jag positivt överraskad!
Bra skit. Mycket vanilj o frukter. Schyst Sherry för slanten. Ändå rekommendation på denna![]()
Sista dagen idag innan semestern börjar. Funderar på att unna mig en flaska dalwhinnie 15, eller har ni nått annat tips runt samma prisklass?![]()
Sista dagen idag innan semestern börjar. Funderar på att unna mig en flaska dalwhinnie 15, eller har ni nått annat tips runt samma prisklass?![]()
Kan tipsa om Aberlour 12 years, lite under 500 med sina 479:-. En höjdare!Sista dagen idag innan semestern börjar. Funderar på att unna mig en flaska dalwhinnie 15, eller har ni nått annat tips runt samma prisklass?![]()
Det fick blick dalwhinnie, var grymt sugen på att testa denGo for it! Skulle du mot förmodan inte gilla den vet du var du kan skicka den ...![]()
Tack för tipsenAlternativt någon av The Balvenie Doublewood 12 yrs, Glendronach 12 yrs, Oban 14 yrs. BenRiach 12 yrs (betällningssortimentet) eller Nikka Rare Old Super (fantastisk blended). Samtliga ligger mellan 500 och 600 spänn.
Den ska provas framöverKan tipsa om Aberlour 12 years, lite under 500 med sina 479:-. En höjdare!
Vad tycker du?Det fick blick dalwhinnie, var grymt sugen på att testa den
Tack för tipsen
Den ska provas framöver
![]()
Kan efter 2 flaskor bekräfta att den är värd varenda krona.Vad tycker du?![]()