• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Whiskytråden

En liten till bara😊
IMG20230518224526.jpg

Oerhört prisvärd enligt mig! 🥃🙏🏻
Väldigt lättdrucken överlag, rökig men ingen käftsmäll på nått sätt. Lång halv rökig eftersmak tycker jag, vet inte om detta är nått för mig? Väldigt ny inom whisky så det återstår att se hur smaken utvecklas framöver men alltid kul att testa nytt😊

Den är schyst.
Har klämt i mig en flaska och ett par glas under provningar. Prisvärd, svensk singlemalt. 😊 Ingen rök.
Låter bra! Kommer att köpa en flaska å testa 😊👍
Ingen rök alls?
Sysmbolagets beskrivning "Maltig, rökig smak med fatkaraktär, inslag av aprikos, kanel, honung, macadamianötter, citrusskal, salmiak och vanilj"
En halv röksymbol har den också?

Låter bra! Kommer att köpa en flaska å testa 😊👍
Ingen rök alls?
Sysmbolagets beskrivning "Maltig, rökig smak med fatkaraktär, inslag av aprikos, kanel, honung, macadamianötter, citrusskal, salmiak och vanilj"
En halv röksymbol har den också?
Ja, okej…
Är nog jag som är van lite ordentligare rök. Men jag uppfattar den som väldigt mild i röksmaken 😊

Tillbaka
Topp