Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oerhört prisvärd enligt mig!En billig rökig blend, kan de va nått tro
En favorit för mig!
Nu tog den slut. Mer kommer det bli, för bra är den!
Förstår varför du tycker det! Lätt en av de bättre jag testat!En favorit för mig!
Väldigt lättdrucken överlag, rökig men ingen käftsmäll på nått sätt. Lång halv rökig eftersmak tycker jag, vet inte om detta är nått för mig? Väldigt ny inom whisky så det återstår att se hur smaken utvecklas framöver men alltid kul att testa nyttOerhört prisvärd enligt mig!
Kostar på mig en Dalwhinnie ikväll också. Skål på er och ha en trevlig lördagskväll!
Den är schyst.Nån som har testat denna och kan komma med ett utlåtande
Låter bra! Kommer att köpa en flaska å testaDen är schyst.
Har klämt i mig en flaska och ett par glas under provningar. Prisvärd, svensk singlemalt. Ingen rök.
Ja, okej…Låter bra! Kommer att köpa en flaska å testa
Ingen rök alls?
Sysmbolagets beskrivning "Maltig, rökig smak med fatkaraktär, inslag av aprikos, kanel, honung, macadamianötter, citrusskal, salmiak och vanilj"
En halv röksymbol har den också?
Lagom med rök alltså, låter bra för en annanJa, okej…
Är nog jag som är van lite ordentligare rök. Men jag uppfattar den som väldigt mild i röksmaken
Vad tyckte du om Berg? Har sneglat på den.Tankade över en bättre bild från systemkameran när jag kom hem.
Utlåtande?Då smakar vi av denna!
Mycket trevlig och lättdrucken, nog den mest lättdruckna whisky jag druckit! Slinker ner som saft. Jag gillade denna, frisk, fruktig och dessutom billig. Känns perfekt till sommaren, några kalla stenar och denna en varm sommarkväll .Utlåtande?
Najs, låter ju bra!Mycket trevlig och lättdrucken, nog den mest lättdruckna whisky jag druckit! Slinker ner som saft. Jag gillade denna, frisk, fruktig och dessutom billig. Känns perfekt till sommaren, några kalla stenar och denna en varm sommarkväll .
Vad tyckte du om Berg? Har sneglat på den.
Ska ha det i tanken då om den inhandlas!Klart bra men behöver en skvätt vatten för att ta ner spritsmaken, som tar överhanden annars. Håller ju 50 % ...