• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Whiskytråden

En flaska slut, den andra kanske öppnas senare, gillar båda två 🙂.

IMG_20230710_213819.jpg
Kan rekommendera Bowmore 15 också! Mycket bra.

Jag har helt tappat intresset och smaken för whisky.. Har en 8 olika sorter hemma men ingen faller mig i smaken längre.
Får se i höst/vinter om det åter smakar bra eller om det inte är min grej längre helt enkelt.
Ngn som upplevt liknande?

Jag har helt tappat intresset och smaken för whisky.. Har en 8 olika sorter hemma men ingen faller mig i smaken längre.
Får se i höst/vinter om det åter smakar bra eller om det inte är min grej längre helt enkelt.
Nej, men däremot har rökighet gått lite upp och ner. Hoppas att det vänder för dig. Du får gå över på cognac och rom ett litet tag :)

Nej, men däremot har rökighet gått lite upp och ner. Hoppas att det vänder för dig. Du får gå över på cognac och rom ett litet tag :)

Har hänt mig också, körde också rom och cognac en period och hittade sedan tillbaks via bourbon 🙂.

Tillbaka
Topp