Faktiskt inte testat den där. Riktigt nyfiken!Blev ett till folieryck när vi ändå håller på
![]()
Ska försöka plocka hem ett sample, eller en flaska. Vad tyckte du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Faktiskt inte testat den där. Riktigt nyfiken!Blev ett till folieryck när vi ändå håller på
![]()
Man känner igen agitators smak direkt, skillnaden mot de andra agitator som jag har druckit är att den här är rökigare. Behöver ta nått mer glas innan jag kan säga vad jag tycker, blev bara ett litet igår. Får återkommaFaktiskt inte testat den där. Riktigt nyfiken!
Ska försöka plocka hem ett sample, eller en flaska. Vad tyckte du?
Snyggt!Äldsta sonen kom just på besök och langade över den här godbiten. I brist på Springbank är det tydligen den här som gäller, vilket morgondagen får avgöra.
![]()
Riktigt bra spritNämen ett folieryck
Skål på er
![]()
Omegan passar riktigt bra till whiskyn måste jag sägaFrån gårdagens lyxwhisky till dagens utmärkta brukswhisky. Skål på er och ha en bra fredagskväll!
![]()
Vilken är den bästa whiskyn under 500kr?
Svärfar är rolig, rätt ska vara rätt! Alla ska få en julklapp runt fem hundringen, därför jag frågar![]()
Den är bra och har den redanSvaret på frågan har alltid varit Dalwhinnie 15, men den har nyligen höjts från 499:- till 539:- så då vet jag inte.![]()
Tråkigt med alla dessa prishöjningar hela tiden.... på allt också!Fan vad dom har höjt när man kollar runt lite. Glentaucher's 15 för 499:- är den enda som är kvar under femhundringen av dom bra som brukade ligga där.
Tråkigt med alla dessa prishöjningar hela tiden.... på allt också!
Är denna whisky bra?![]()
Då måste den vara bra!Jepp. Påminner om anCnoc.
Då måste den vara bra!![]()
Kul! Återkom gärna med tycke och smakKvällens lineup
Sista provningen för året.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()