• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Whiskytråden

En dan före dan-whisky av bästa sort. :happyhappy:
IWC I 2023-12-23 (Whisky).jpg

Riktigt snäll! :D Hur är Glen Scotia 15?

En höjdare från beställningssortimentet. Lite längre bak i tråden har jag skrivit om den, då jag även tidigare fick en flaska:

Min äldsta son undrade vilken av dom här två jag gillade bäst, då båda kostar snarlika (750ish). Hade inte båda tillgängliga för jämförelse då, men det har jag nu. Utan tvekan är Glen Scotia 15 den bättre av dom två. Betydligt fylligare och mindre spritsmak. Vidhåller vad jag sagt tidigare, dvs att den är en av dom bästa jag provat. Ni kan ju gissa vad jag har i glaset nu ... :happyhappy:
Longines 2023-12-30 (Whisky 2).jpg

Min äldsta son undrade vilken av dom här två jag gillade bäst, då båda kostar snarlika (750ish). Hade inte båda tillgängliga för jämförelse då, men det har jag nu. Utan tvekan är Glen Scotia 15 den bättre av dom två. Betydligt fylligare och mindre spritsmak. Vidhåller vad jag sagt tidigare, dvs att den är en av dom bästa jag provat. Ni kan ju gissa vad jag har i glaset nu ... :happyhappy:
Longines 2023-12-30 (Whisky 2).jpg
Två riktigt fina!
Skönt man kan tycka olika, tycker Kilkerrran är snäppet bättre, men båda håller väldigt hög nivå för pengarna i mitt tycke- Utan vatten 😉

Tillbaka
Topp