Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har så rätt! Men jag är inte i närheten av din nivå på balanserandet så låter dig sköta den biten, så jobbar jag på med drickandet! Win-WinBra tilldelning men inget lätt glas att balansera ...
Du har så rätt! Men jag är inte i närheten av din nivå på balanserandet så låter dig sköta den biten, så jobbar jag på med drickandet! Win-Win
Är du ledig imorgon eller!?
Om det vore såväl…Är du ledig imorgon eller!?
Garanterat en bra brukswhisky. Tycker också deras heavily peated är mycket bra whisky för pengarna!Då har jag provat den här. Utan direkt jämförelse men dom andra Loch Lomond utan åldersangivelse vill jag nog ändå påstå att den här är den bästa. Mjuk, rund och fyllig smak utan att behöva tillsätta vatten, vilket jag fick lov att göra med dom andra för att ta ner spritsmaken. Ett fynd för 315:- ...?
Garanterat en bra brukswhisky. Tycker också deras heavily peated är mycket bra whisky för pengarna!
Hehe verkligen, men är lite svag för rökta mandlar till det så blir att unna sig en här och där!Inte provat då jag inte gillar rökig Whisky. Smaksak givetvis men lite som att slicka på en nytjärad brygga ...