Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Etiketterna inte helt lika, ser jag nu. Men ska nog vara samma sorts whisky.Jag vet inget om pris. Jag fick den som sample. Jag köper den gärna om jag får tillfälle
Det är nog samma whisky. Jag tycker flaskan är riktigt cool. Lite mer påkostad. Innehållet är riktigt bra. Lika prisvärd som Loch Lomond.Etiketterna inte helt lika, ser jag nu. Men ska nog vara samma sorts whisky.
Bild och beställningsvara från Systemet, nummer 55631 och till det facila priset av 389:-
Har varit nära att lägga en order på den, men nu kanske då. Men flaskan ser lite ut som den kommer från ett gammaldags hårvatten.
Jag gillade Systembolagets smaknoter med,Första Michters för mig. Definitivt inte sista. Den var riktigt god. Kommer att testa fler varianter från dom.
Den har jag också varit nyfiken på. Den finns inte att köpa just nu men den borde väl dyka upp igen? Hur var den?Kör ett ryck på denna! Ska bli spännande att testa
Den var mycket bra! Tycker Sauternes lagringar generellt brukar hålla hög klass i smaken med hyggligt lång finish. Väl värd pengen, tycker oftast Arran håller bra klass på sin sprit.Den har jag också varit nyfiken på. Den finns inte att köpa just nu men den borde väl dyka upp igen? Hur var den?
Om du vill kan jag fixa ett sample och posta till dig.Den har jag också varit nyfiken på. Den finns inte att köpa just nu men den borde väl dyka upp igen? Hur var den?
Väldigt snällt av dig men det behövs inte. Tack ändåOm du vill kan jag fixa ett sample och posta till dig.
Spännande, sett reklam för den. Blir intressant att höra omdömet!Behövde som sagt fylla på förrådet när jag veckohandlade idag. Varit sugen på nån sherryvariant ett tag och funderade först på en Aberlour men råkade sen hitta den här för 449:-. Aldrig provat tidigare men jag gillar den vanliga Jura, som tyvärr bara säljs på halvflaskor. Ska bli spännande att prova och utlåtande kommer som vanligt på torsdag.
Vad är första intrycket? Den lät kulLite udda öppning ikväll.
Ska bli skoj
Den här var riktigt god! Lagt ut frågan om att få köpa en flaska tillVad är första intrycket? Den lät kul
Japansk whisky och Shogun. Bra kombo
Cheers