Här är det orökigt.Jajamän detta finns å beställa på SB
Börjar med en liten skvätt Islay rök
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här är det orökigt.Jajamän detta finns å beställa på SB
Börjar med en liten skvätt Islay rök
Vilken av dom var godast?Dessa två ikväll. Det blir alltid lite mer i glaset varje gång man häller upp, underligt fenomen.
Båda är fantastiska, men jag håller nog Amarone lite högre. Det skulle kunna vara så jämnt att det är dagsform hos mig som avgör.Vilken av dom var godast?
Hoppas att den är ok.Nytt till skåpet!
Fransk singel malt, aldrig testat franskt. Lätt skeptisk men väldigt nyfiken! Ska bli skoj
” Lagrats tre till fem år på sex typer av fat: ny och gammal fransk ek (36 månader), ny amerikansk ek, bourbon, konjak och vinfat från Bourgogne.”
Den är mycket trevlig för pengenProvar en Svensk Rye Whiskey för första gången, Blind Seal från Agitator. Mycket trevlig!
Verkligen, & Kul med svenskproducerat med!Den är mycket trevlig för pengen
Hade den i varukorgen på nätet men köpte Agitators rom och en Benromach peat smoke sherry cask iställetProvar en Svensk Rye Whiskey för första gången, Blind Seal från Agitator. Mycket trevlig!
Vilken Cadenheads tänkte du köpa då? Jag var lite sugen på Eldvattens Bruichladdich men en 15- eller 16-åring lät ju inte helt fel heller!Är det någon som ska handla något imorgon? Funderar själv på en Cadensheads eller Lagavulin
Miltonduff Glenlivet eller Lagavulin Offerman.Vilken Cadenheads tänkte du köpa då? Jag var lite sugen på Eldvattens Bruichladdich men en 15- eller 16-åring lät ju inte helt fel heller!
Har du hunnit provat deras rom?Hade den i varukorgen på nätet men köpte Agitators rom och en Benromach peat smoke sherry cask istället
Jaa, det märks att den är lite lättare/enklare. På 40% förväntar jag mig inget mer än så. Den är helt klart prisvärd och givet om man vill ha en bättre Rom att blanda drinkar på.Har du hunnit provat deras rom?
Hur var benromach? Likt något annat?Hade den i varukorgen på nätet men köpte Agitators rom och en Benromach peat smoke sherry cask istället
Den står likt mina andra benromach och vilar i sin kartong Får se om det kan bli folieryck i helgen.Hur var benromach? Likt något annat?
Du får gärna ranka dom när du har testat allihopaSmakar på denna då, trevlig fredagskväll på er