• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Whiskytråden

Jajamän detta finns å beställa på SB👍

Börjar med en liten skvätt Islay rök😊
Här är det orökigt.
1000013177.jpg
[/QUOTE]
 
Äntligen!

Det har tagit mig drygt 7 månader sen jag hittade denna lysande tråd som fick mig att gå med här på Klocksnack, och nu har jag äntligen nått upp till de 50 inlägg som krävs för att få posta här. Tack alla för en kanontråd.

@Vintage92 Jag vet inte om man kan döpa om trådar, men yrkar att namnet på denna tråd uppdateras till
Klucksnack - Den stora Whiskytråden

Jag ville bara presentera mig, då jag nog kommer att hoppa in i diskussionerna framöver. Här hittar ni det enda whiskyrelaterade inlägget jag gjort hittills - de lär bli fler hädanefter https://klocksnack.se/threads/vad-gör-du-och-din-klocka-just-nu.4964/page-17959#post-4862357

Jag byter gärna samples om jag gjort folieryck på nåt som lockar, bara att skicka ett DM i så fall.

Slainté!
 
Nån som funderar på att unna sig en whiskykalemder i år? Lite länkar till vad jag hittat hittills längre ned.

Jag tkr uhrskov-vine.dk går bort då man bara får 2cl i deras kalendrar. Själv har jag provat "Premium Whisky Advent Calendar" tidigare. Mkt blandad upplevelse, en del riktiga höjdare (Glendronach 21 Parliament! <3 ) utspätt med en del stolpskott. Totalen kanske inte riktigt värd priset, men mkt kul decembermånad med många nya provade whiskies. Tacksam för rekommendationer och erfarenheter från de som provat andra kalendrar.




 
Tillbaka
Topp