Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är trevlig, den där. Och lite vatten funkar fint i den, har själv ibland vattnat den lite lätt. Ligger på 40%, och i min smak får det iaf inte bli för mycket vatten.Dags att prova den här, som inte är så tokig och ovanligt fyllig i smaken för en irländare. Lyckades även hälla upp utan att spilla, så tack för varningen @Curler2 🥌 ...
Edit: Blev ännu bättre med en liten skvätt vatten. Saknar ju åldersangivelse så en viss råhet fanns där, vilket vattnet eliminerade.
Jag gillar denNu endast några knäpp i skruvkorken ifrån att kunna hälla upp.
Även en av mina favoriter. ...Inte bara för att jag har besökt dem. Nu är det stängt för besökare, oklart varförJag gillar den
Tycker det förtjänar två minst!Tänkte dricka en skål för min mor (RIP) som skulle ha fyllt 100 år idag.
Tycker det förtjänar två minst!
Har inte testat men det låter gott. Tyckte sherry casken var god för den pengen.Någon som har testat tamnavulin port finish ännu? Känns ju som mycket kul för pengarna!
Inte testat men på listan, hur är den i jmf med loch lomond sherry om du har testat den?Har inte testat men det låter gott. Tyckte sherry casken var god för den pengen.
Har inte testat Loch Lomond. Har för mig att @laketwig @ och @Lundgren🥊 kan ha testat.Inte testat men på listan, hur är den i jmf med loch lomond sherry om du har testat den?
Har inte testat Loch Lomond. Har för mig att @laketwig @ och @Lundgren🥊 kan ha testat.
Köpte Tamnavulin test pack för ett tag sen men ska jag vara helt ärlig så tyckte jag ingen var bra av dem. Sherryn gick väl å dricka iaf men loch lomond Nas tycker jag är ett steg upp iaf. Loch lomond sherry cask har jag dock aldrig druckit.Har inte testat Loch Lomond. Har för mig att @laketwig @ och @Lundgren🥊 kan ha testat.
Oh! Skojigt test paket. Beställde du på SB? Har testat 3 av dessa. Vore kul o prova dom andra 3 oxå.Kolla vad jag hämta ut idag
Så kul med dessa test paket
Jajamän detta finns å beställa på SBOh! Skojigt test paket. Beställde du på SB? Har testat 3 av dessa. Vore kul o prova dom andra 3 oxå.