• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Whiskytråden

Du får gärna ranka dom när du har testat allihopa :)
Ska försöka med det men ska jag vara helt ärlig så förväntade jag mig mer av dessa. Dessa är ju NAS och det kanske har lite med det att göra också? Jag vet inte men trodde på lite mer smakupplevelser helt enkelt🤷🏼‍♂️
Helt ok
20240927_193658.jpg
Bättre än de andra av samma märke?
 
Ska försöka med det men ska jag vara helt ärlig så förväntade jag mig mer av dessa. Dessa är ju NAS och det kanske har lite med det att göra också? Jag vet inte men trodde på lite mer smakupplevelser helt enkelt🤷🏼‍♂️

Bättre än de andra av samma märke?
Smaken är som baken. Det är en subjektiv bedömning. Tamnavulin gör riktigt bra malt för en liten peng. En del av deras malt kommer tyvärr inte hit men SB är dock bra på att välja malt i min smak 😉😋
 
Jag har dragit mig från att gå in i denna tråd för mycket, än mer att posta något för jag har inte råd med fler dyra eller hälsoskadliga (om detta tvistar de lärda) intressen 🤪

Kan väldigt lite om whiskey då min starksprit to go to är vodka samt rom men denna tycker jag är trevlig, dock gör den sig bäst med en isbit/skvätt vatten enl mig pga den skarpa alkoholen
1000060389.jpg
 
Jag har dragit mig från att gå in i denna tråd för mycket, än mer att posta något för jag har inte råd med fler dyra eller hälsoskadliga (om detta tvistar de lärda) intressen 🤪

Kan väldigt lite om whiskey då min starksprit to go to är vodka samt rom men denna tycker jag är trevlig, dock gör den sig bäst med en isbit/skvätt vatten enl mig pga den skarpa alkoholen
1000060389.jpg
Man behöver inte kunna något för att tycka att något är gott 😄 Testa det du känner för.
Jag kan inte ett skit heller men jag gillar att testa. Cheers 🥃
 
Tillbaka
Topp