Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör Jura jag med! Trevlig helg på er
Jag hade nog köpt något som inte finns på bolaget. Kul att testa något nytt Är det riktigt bra pris på något som man har testat förut så det bara att slå till.Ska till bordershop nästa vecka, några tips på några whiskys man borde köpa på sig?
Gå in på hemsidan och kolla utbud och jämför med SB. Kolla även med Calles. Tomatin var prisvärd och även Glen MoraySka till bordershop nästa vecka, några tips på några whiskys man borde köpa på sig?
Jag har också en... ser fram emot att testa den. Nu är den fortfarande oöppnad. Den får nog förbli så ett tag till, för jag har några öppnade som behöver "tas omhand" innan man ger sig på nya flaskor.Har varit sugen på att knäcka/testa denna ett tag nu. Fick bli ett folieryck en tisdag.
Hehe, I know the feeling. Det blir mycket att 'ta hand om' efter ett tag Jag byter som sagt gärna samples, så pinga bara ett dm om ni ser nåt sprättat hos mig ni vill samplebyta medJag har också en... ser fram emot att testa den. Nu är den fortfarande oöppnad. Den får nog förbli så ett tag till, för jag har några öppnade som behöver "tas omhand" innan man ger sig på nya flaskor.
...Kan det bero på att det är GT-dagen?Nja, ikväll smakade den inte riktigt bra
Där har vi det, jag tog en GT ett par timmar innan...Kan det bero på att det är GT-dagen?
Med risk för allt för mycket off-topic, faktskt samma här... Det blev denna ginkatt bland whiskyhermelinerna.Där har vi det, jag tog en GT ett par timmar innan
Funderat på att köpa den där ett tag! Hur är den?Förkyld så vi försöker råda bot på det med lite billig Islay rök
För 399:- känns den schyst. Bra rökare för slanten! Gillar du Ardbeg och- eller Lagavuilin kommer denna funka fintFunderat på att köpa den där ett tag! Hur är den?
Varm whiskygrogg på den där är inte så dumt när man känner hurven komma över en. Jag kör 4-5 delar hett vatten, 1 del rökig whisky.Förkyld så vi försöker råda bot på det med lite billig Islay rök
En irländsk vän rekommenderade liknande - en stadig whisky + hetvatten + honung + citronskiva (ev nån kryddnejlika). Vet inte om det botar, men gör det iaf roligare att vara förkyld )Varm whiskygrogg på den där är inte så dumt när man känner hurven komma över en. Jag kör 4-5 delar hett vatten, 1 del rökig whisky.