Den där är väldigt prisvärd tycker jag, krya på digFörkyld så vi försöker råda bot på det med lite billig Islay rök
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är väldigt prisvärd tycker jag, krya på digFörkyld så vi försöker råda bot på det med lite billig Islay rök
Varm whiskygrogg på den där är inte så dumt när man känner hurven komma över en. Jag kör 4-5 delar hett vatten, 1 del rökig whisky.
Det där är grejer emot en förkylning!En irländsk vän rekommenderade liknande - en stadig whisky + hetvatten + honung + citronskiva (ev nån kryddnejlika). Vet inte om det botar, men gör det iaf roligare att vara förkyld )
Den är jag väldigt nyfiken påFolieryck på den idag
Tycker absolut du ska testa! Jag gillade denDen är jag väldigt nyfiken på
Fan vad kul! Hur många liter?Fick mejl från high coast igår också om att de fotat vårt fat. Kul grej! Nu har man något att se fram emot.
Oloroso Sherry
Orökt
Jag tycker den är riktigt braEfter inspiration i tråden beställde jag denna & idag blev det folieryck!
Fan vad kul! Hur många liter?
Jag var själv och hälsade på/klappade vår kompis i helgen - även denna Oloroso och orökt.
Vi kanske kan byta en pava om sisådär 6-8 år eller så?
Tack för inspirationen, den var som sagt bra!Jag tycker den är riktigt bra
Blir folieryck på denna
Cheers
Avis!Blir folieryck på denna
Cheers
Jag gillar den. Tyckte den var god. Sen är det alltid trevligt att sponsra sig själv också (har aktier i HC )Har också kikat på den. Bra?