Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Balvenie är whiskyn som öppnade dörren åt mig då jag tycker det är kärleksbarnet mellan en rom å en icke rökig whisky, syftar på 12 åriga double wood.Den här var inte igår för min del
Cheers
Den är köpt på taxfree. Nu är det länge sedan jag drack double wood som jag också tycker om. Jag skulle nog säga att dom inte är alltför långt ifrån varandra smak mässigt, om jag minns det rättBalvenie är whiskyn som öppnade dörren åt mig då jag tycker det är kärleksbarnet mellan en rom å en icke rökig whisky, syftar på 12 åriga double wood.
Men den där, vad är det för någon?
Bukowski är väl enda lagliga alternativet i Sverige. Annars får man nog bättre betalt på tex tyska auktioner men då kanske man åker på att åka dit med den själv.Hej!
Fråga till whiskyfantaster: Jag har en oöppnad Ardbeg Supernova 2009 som står i skåpet, och som jag aldrig kommer att dricka.
Har funderat på att sälja den men har dålig koll på marknadsplatser och ev pris. Har googlat och hittat priser från 400 € och upp till sinnessjuka summor. Tänker att det borde finnas några aktuella auktioner eller dyl.
Kan någon peka mig åt rätt håll?
Hej,Hej!
Fråga till whiskyfantaster: Jag har en oöppnad Ardbeg Supernova 2009 som står i skåpet, och som jag aldrig kommer att dricka.
Har funderat på att sälja den men har dålig koll på marknadsplatser och ev pris. Har googlat och hittat priser från 400 € och upp till sinnessjuka summor. Tänker att det borde finnas några aktuella auktioner eller dyl.
Kan någon peka mig åt rätt håll?
Är väl inte illa omtyckt, mest bara inte prisvärd relativt andra? Fler och fler som halkar in i den kategorin tyvärr (Dalmore, Macallan, Longmorn, Lagavulin, Ardbeg etc etc)En liten till fick det bli En illa omtyckt i whisky världen men jag gillar den
Cheers
Jag hade inte gett 1500kr för den som den kostar idag.Är väl inte illa omtyckt, mest bara inte prisvärd relativt andra? Fler och fler som halkar in i den kategorin tyvärr (Dalmore, Macallan, Longmorn, Lagavulin, Ardbeg etc etc)
Allt lite småsugen på den, kom gärna med ett intryck senSpontan köpte en budget Port Cask idag. Ska bli kul att testa!
Jo men den var inte så dum..Allt lite småsugen på den, kom gärna med ett intryck sen
Fick i födelsedagspresent. Tycker som sagt den är väl värd sin peng & perfekt vardagswhiskySpontan köpte en budget Port Cask idag. Ska bli kul att testa!
Den där är helt okej för sitt prisSpontan köpte en budget Port Cask idag. Ska bli kul att testa!