Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Macduff är de som gör @laketwig favoriten Deveron va? Måste verkligen prova den. Annars går ju tanken till SimpsonsDen här är trevlig. Kommer garanterat köpa Cadenheads igen. Vilken sort det blir det vet inte ännu
Cheers
Macduff är de som gör @laketwig favoriten Deveron va? Måste verkligen prova den. Annars går ju tanken till Simpsons
Tänkte precis fråga vart du och @Lundgren🥊 är! Vad är detta för spännande grejer?Här sprättar jag en specialare som stått och gottat sig länge i skåpet!
Mindre privat buteljering, gjordes i två batcher. Denna och en som legat på Brandy fat.Tänkte precis fråga vart du och @Lundgren🥊 är! Vad är detta för spännande grejer?
Här är jag. Gjorde precis ett folieryck på världens bästa blend säger domTänkte precis fråga vart du och @Lundgren🥊 är! Vad är detta för spännande grejer?
Helt klart, my bad. Men mest prisvärd är nog den finaste/viktigaste kategorin i min bok (Är ju ingen utmaning att hitta riktigt goda whiskies, viner etc om man bara är beredd att betala hur mycket som helst för dem...)Favorit är väl att ta i men jäkligt prisvärd.
ooooh, sexy! Är den nå' bra?Här sprättar jag en specialare som stått och gottat sig länge i skåpet!
Ska till o hälla upp strax! Återkommerooooh, sexy! Är den nå' bra?
Härlig doft och färg!ooooh, sexy! Är den nå' bra?
Funderar på samma som dig (gällande whiskey)Tar en liten innan jag ska ut, skål på er
Kanongod lättdrucken utan rökighet. Finstämd lite snällare. Tack för rekommendationen, denna gillade jag verkligen! Måste absolut vara en av de mer prisvärda på systembolaget, håller med.Äntligen dags att prova, folieryck idag
Kanongod lättdrucken utan rökighet. Finstämd lite snällare. Tack för rekommendationen, denna gillade jag verkligen! Måste absolut vara en av de mer prisvärda på systembolaget, håller med.
Prisvärd och god som alla deras malt ärSpontan köpte en budget Port Cask idag. Ska bli kul att testa!