Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har lite av samma lyxproblem, hade ett stort whiskyintresse för några år sedan och köpte på mig en del flaskor. Nu har intresset vaknat till liv igen och många av flaskorna har ökat orimligt mycket i pris så man drar sig för att öppna dom.Fick feeling på flygplatsen men inser nu att jag förmodligen är för snål för någonsin öppna den
Jag är själv ingen samlare men har från bekanta förstått att det du beskriver blivit ett riktigt problem hos många.Har lite av samma lyxproblem, hade ett stort whiskyintresse för några år sedan och köpte på mig en del flaskor. Nu har intresset vaknat till liv igen och många av flaskorna har ökat orimligt mycket i pris så man drar sig för att öppna dom.
Grattis på födelsedagen! Du förtjänar två smarriga glasNär man fyller år så får det bli den godaste whiskyn man har hemma och det är High Coast Berg
I know the feeling! Aledningen att det blir färre och färre dyra prestigeinköp. Sannoliken är stor att de bara blir stående oöppnade/odruckna, och om man rycker folien är det mkt större chans att man bara blir besviken och smaken inte motsvarade priset...Fick feeling på flygplatsen men inser nu att jag förmodligen är för snål för någonsin öppna den
High Coast här ocksåBlir en BK på High Coast Älv ikväll
Wow, var shoppar du dessa rariteter?Kom lite gott med posten idag, så nu klarar man sig över helgerna
Eller hur? Jag kom just hem från att ha hämtat ut denna godbit, släpptes för beställning i måndagsFör lite gammelstilla i denna tråd, trevligt!
Den har jag sneglat på måste jag säga, men hållt mig i skinnet lite.. Förr blev det så att jag alltid köpte 2 flaskor av deras släpp. En att drickas och en att sparas. Men med den modellen blir det snabbt dyrt!Eller hur? Jag kom just hem från att ha hämtat ut denna godbit, släpptes för beställning i måndags
Mjo, så blir det ju. Har en sprättad Johan Uhr och en Jern batch 2 härhemma. Tror denna får förbli osprättad och så får jag försöka komma över ett sample eller testa vid nästa genomresa istället...Den har jag sneglat på måste jag säga, men hållt mig i skinnet lite.. Förr blev det så att jag alltid köpte 2 flaskor av deras släpp. En att drickas och en att sparas. Men med den modellen blir det snabbt dyrt!
Det farliga är att jag bor nära dem systembolag som har den i butik.
Å eftersom jag har fyllt år så fick jag även ett presentkort på systembolaget. Perfekt då denna Glenallachie släpptes på bolaget i måndags, velat prova denna länge @laketwig du som gillar Jura sherry lagrat borde testa denna, vill nog påstå att den är ett steg upp från Jura
Glenallchie är bra grejer!Å eftersom jag har fyllt år så fick jag även ett presentkort på systembolaget. Perfekt då denna Glenallachie släpptes på bolaget i måndags, velat prova denna länge @laketwig du som gillar Jura sherry lagrat borde testa denna, vill nog påstå att den är ett steg upp från Jura
Det är frågan det men det är mer smak i denna iaf, absolut värd att provaTack för tips men det skiljer 130 spänn. Är den värd det?
VerkligenGlenallchie är bra grejer!