Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska åka på charter och tänkte passa på att köp lite whiskey för att ha hemma och bjuda på samt som julklapp.
Hade egentligen räckt med 1-2 flaskor men är 4 för 3 så skulle behöva lite tips om några prisvärda/goda om det är någon som bemödar sig att hjälpa. Dricker oftast malt och gillar ej så värst rökig: https://braathens.airshoppen.com/se/produkter/vin-och-sprit#categories=2021
Ska åka på charter och tänkte passa på att köp lite whiskey för att ha hemma och bjuda på samt som julklapp.
Hade egentligen räckt med 1-2 flaskor men är 4 för 3 så skulle behöva lite tips om några prisvärda/goda om det är någon som bemödar sig att hjälpa. Dricker oftast malt och gillar ej så värst rökig: https://braathens.airshoppen.com/se/produkter/vin-och-sprit#categories=2021
Blev ett inköp idag då jag hittade ett presentkort jag glömt bort jag hade fått
The Balvenie är som jag skrivit förut ett kärleksbarn mellan en söt rom å en snäll whisky å den virre som fick mig att börja dricka just virre.
Old Pulteney är nästa återkommande virre i mitt barskåp. Gillar den skarpt, den har en skvätt av saltighet till sig som får en att tänka på fiskebåtar å hav.
Nu blir det dock folieryck på Balvenie, skål på er!
Ja jag tycker också det är trist att bolaget höjt priset två gånger på Balvenie sen jag fann denHåller med om Balvenie, en riktig höjdare som blivit lite dyr. Har lite svårt för Old Pultney och dess lite "oljiga" smak, men det kanske har med dom där fiskebåtarna du nämner att göra?
Oroväckande tomt i glaset…
Mums!
Ja inte köpt på bolaget direkt utan från egna tunnor. Nu gäller vilken som gör sig bäst till glass å hjortonsylt ..... Ha´re //
Top 3 bästa 12orna på bolaget under 1000:-Äldsta sonen kom på besök idag och hade med sig en present till sin gamla far. Typiskt att man ska iväg och dricka pilsner med gamla jobbarpolare ikväll. Nåja, med Glen Scotia 10 har jag nu två tidigare ej provade att utvärdera under helgen.