• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Digitalklockatråden

Nja, helgon, inte kung 😇. Men tack iallafall 😉

Måste nästan se om Alien för och se om man ser klockorna 😀
DubbelCasio kommer jag inte ihåg, men det ska ha figurerat en sådan här Seiko också; tyvärr o-digital

Ripley ligger för övrigt väldigt högt på actionhjälte-topplistan vill jag mena

7C7282B5-919A-4871-9D8C-2533D6D3C9AD.jpeg

Om ni blir riktigt sugna så säljer jag mer än gärna min äkta Skmei S-Shock!

Riktigt plastig och jag har för mig att man fick ta bort digitaldelen för och byta batteri på analogdelen, alltså det är två urverk i klockan! Billigt skräp ifrån Kina.

20220927_134257.jpg

Till mitt försvar (att jag äger denna) så fick jag med den i en hög med ca 30 klockor (med i högen fanns också två rena kopior, bl.a. en fake Casio G-Shock 🤣, men det är inget jag visar här).

Om ni blir riktigt sugna så säljer jag mer än gärna min äkta Skmei S-Shock!

Riktigt plastig och jag har för mig att man fick ta bort digitaldelen för och byta batteri på analogdelen, alltså det är två urverk i klockan! Billigt skräp ifrån Kina.

20220927_134257.jpg

Till mitt försvar (att jag äger denna) så fick jag med den i en hög med ca 30 klockor (med i högen fanns också två rena kopior, bl.a. en fake Casio G-Shock 🤣, men det är inget jag visar här).
Du får inte bli försäljare med den beskrivningen :depressed:
Kolla @roosterman en analog digi rangeman😁

Oladdad? Vill se en laddad bild!
Tyvärr - har legat obrukad lite för länge då det turas för lite i fjällen just nu och andra klockor varit roligare ett tag till vardags, dessutom verkar någon av avkommorna ha lekt med laddaren så jag måste leta lite innan det kan bli ordning 😅 Men; laddad bild utlovas, snart 😄

Varför inte sättas utanpå kavajen?
Haha tänkte inte på det då 😄 det är först nyligen jag blivit bekant med den stilen - men kanske en vacker dag om man får feeling 🙂

Vill man vara lika frän som alla tiders hårdaste filmhjälte är det emellertid en Nixon Regulus man ska ha

01F846D2-78A5-44E9-A756-271D603EE8C8.jpeg
5C2DCB60-0959-4DA5-B36D-2CC43BF15356.jpeg
Godmorgon alla digitala 😁Vi fortsätter på temat action. Här en klocka Arnold bar i the running man fast med den gamla 240 modulen men den finns knappt att få tag i bara sett en bild nån gång på en på nåt forum.
DSC_7583.JPG
DSC_7582.JPG

Ursprungsmodellen från 1985
Screenshot_20220928-064646.png

Casio_G-Shock_DW5500_Running_Man_Movie_Arnold_Shwarzenegger.jpg
Casio_G-Shock_DW5500_Running_Man_Movie_Arnold_Shwarzenegger-2.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp