• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Digitalklockatråden

Lite segt idag men vi mjölkar på
DSC_7588.JPG

Vill man vara lika frän som alla tiders hårdaste filmhjälte är det emellertid en Nixon Regulus man ska ha

01F846D2-78A5-44E9-A756-271D603EE8C8.jpeg
5C2DCB60-0959-4DA5-B36D-2CC43BF15356.jpeg
NIXON??? Det är ju onekligen ett märke jag har avfärdat helt för länge sedan. Troligen helt orättvist. Men är man misstänkt så är man ju skyldig, eller hur var det nu? 🤔 😂

Ripley klockan dock. God damn varför har jag den inte? Jag har ju kikat på den i 5år känns det som.

NIXON??? Det är ju onekligen ett märke jag har avfärdat helt för länge sedan. Troligen helt orättvist. Men är man misstänkt så är man ju skyldig, eller hur var det nu? 🤔 😂

Ripley klockan dock. God damn varför har jag den inte? Jag har ju kikat på den i 5år känns det som.
5 år av ditt liv av tvivel, så kan du inte ha det, kööööp:woot: en

• Like
Reactions: bag
Dagens Elektronika 5 som följeslagare!
image.jpg
Jo den är tuff. Måste skaffa mig nån elektronika men jag kikar med på de helt i stål (krom) med röda siffror. Alltså... bra grejer men om de går sönder är jag inget ess på digitala klockor. Precis som med alla andra ur har jag oftast sönder mer inuti än vad jag fixar. Men eeeeh... det kostar ju att ligga på topp! 😂

Jo den är tuff. Måste skaffa mig nån elektronika men jag kikar med på de helt i stål (krom) med röda siffror. Alltså... bra grejer men om de går sönder är jag inget ess på digitala klockor. Precis som med alla andra ur har jag oftast sönder mer inuti än vad jag fixar. Men eeeeh... det kostar ju att ligga på topp! 😂
Den du snackar om är Elektronika 1 och jag kan berätta av egen erfarenhet att de är stöt känsliga för min åkte av armen vid påsättning😉🤪 och landade på en hyfsat tjock matta men dig ändå(troligen quartz kristallen som pajade).
562D3E48-8147-4503-91C7-0CA9D64455BA.jpeg

De är de värsta allt med kretskort i lär väl inte hålla en evighet. Känns ju livsfarligt att köpa en G-Shock dw5000Ctex på ebay för 25000 kr om nåt lämnar in i den sen😂 lång näsa blir det

Den du snackar om är Elektronika 1 och jag kan berätta av egen erfarenhet att de är stöt känsliga för min åkte av armen vid påsättning😉🤪 och landade på en hyfsat tjock matta men dig ändå(troligen quartz kristallen som pajade).
562D3E48-8147-4503-91C7-0CA9D64455BA.jpeg
Hmm!! Lät som det gick vilt till där om klockan flög av ;) 😂
Kan din 5:a spela melodier förresten? Jag har för mig den ska kunna spela 2 olika melodier men det kanske inte är den första modellen som kan det??

Tillbaka
Topp