• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Digitalklockatråden

TW2V74200_Y.jpg

blev lite sugen på deras nya 36mm med stålboett...

Jag gick in på Timex.eu och gjorde en beställning. Fick 15% rabatt om jag ville ha deras nyhetsbrev också. Tyvärr studsade mitt kort trots att det var öppet för internetköp :( Vet inte vad det var för problem? I ren ilska drog jag hem en vintage Citizen Digi-Ana ifrån bukten istället :cool:
*bild kommer då den kommit hem ;)

Nix. Jag mailade kundtjänst då det inte fungerade med visa-kortet via hemsidan, inväntar svar… Men det verkar ju lite trevligare med stålboett&stål-länk tillsammans än kromad plast. Enligt beskrivningen har den dock akrylglas?
Jo jag kör ju den kromade plasten och den är lite andefattig. Den hade även kunnat ha den modernare lcd belysningen iställer för en liten grön lampa i kanten. Den gör ju inte sitt jobb. Helt omöjligt att se vad klockan är i mörker även med den lilla knatten tänd. Men vad förväntar man sig för en 200-lapp :)

Nix. Jag mailade kundtjänst då det inte fungerade med visa-kortet via hemsidan, inväntar svar… Men det verkar ju lite trevligare med stålboett&stål-länk tillsammans än kromad plast. Enligt beskrivningen har den dock akrylglas?
Ok. Ja, hade varit trevligt med en liten digitalare i stål med stållänk och gärna safir eller iaf mineralglas. Visst släppte Seiko någon jubileumsmodell för några år sen? Har iofs för mig den var onödigt stor.

Edit: Var SDGA001 jag tänkte på. Onödigt stor och dyr.

Seiko-SDGA001.013.jpg

Ok. Ja, hade varit trevligt med en liten digitalare i stål med stållänk och gärna safir eller iaf mineralglas. Visst släppte Seiko någon jubileumsmodell för några år sen? Har iofs för mig den var onödigt stor.

Edit: Var SDGA001 jag tänkte på. Onödigt stor och dyr.

Seiko-SDGA001.013.jpg
Ja Seiko gjorde ett par modeller som var riktigt snygg. Jag har för mig det var ett ”Spirit” projekt. Jag gillade SBPG001 med Solar och RC vill jag minnas.

Ja Seiko gjorde ett par modeller som var riktigt snygg. Jag har för mig det var ett ”Spirit” projekt. Jag gillade SBPG001 med Solar och RC vill jag minnas.
Den Seikon var ju riktigt fin!

Testar eskor.se men det blev ingen adidas. Finishen såg inte lika bra ut och jag tror jag kommer störa mig på märket och eventuellt det rundade glaset. Kunde dock inte motstå denna som jag sneglat på länge. Gick tyvärr inte att kombinera erbjudandena och få ytterligare 100kr off men ändå billigaste jag hittat på nätet.

2023-04-20 13_35_35-Vi har tagit emot din beställning.png

Testar eskor.se men det blev ingen adidas. Finishen såg inte lika bra ut och jag tror jag kommer störa mig på märket och eventuellt det rundade glaset. Kunde dock inte motstå denna som jag sneglat på länge. Gick tyvärr inte att kombinera erbjudandena och få ytterligare 100kr off men ändå billigaste jag hittat på nätet.

2023-04-20 13_35_35-Vi har tagit emot din beställning.png
Jag hade både denna och T80 i varukorgen…
Fick svar idag av timex, dom tycker jag ska testa en annan webläsare?!?

Tillbaka
Topp