• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Digitalklockatråden

Inte mycke action här just nu... drar in en Elektronika som kom idag (med ett gäng andra Elektronika) med posten ifrån Ukraina.
20230516_213004.jpg

Jaha, nyförvärvet. Billig kinaleksak. Kom idag, skall testa och modda denna. Blir det bra kommer jag nog köpa en Casio 1200 och sätta i urverket från den i den här boetten.

Jo, jag vet att det är lite knäppt, men sådan är jag 😇

Tänke hydrodippmodda insidan och lite lee-filter på det, hoppas det blir så bra som jag tänkt.

20230515_185442.jpg
Ska bli intressant att se resultatet av din moddning längre fram. Passar på att visa upp min kinaleksak, som jag köpte på Amazon för 165 kr. Måste vara samma version av urverk, som du har i din.
IMG_8761.jpg

Ska bli intressant att se resultatet av din moddning längre fram. Passar på att visa upp min kinaleksak, som jag köpte på Amazon för 165 kr. Måste vara samma version av urverk, som du har i din.
IMG_8761.jpg

Oj, va dyr 😉! Betalde 60:- för min med frakt... Tror även jag slapp postnords avgifter med. 😃

Jo, det är nog samma urverk. Har du också massa roliga färger på lampan?

Tillbaka
Topp