Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beställt denna för 399kr
Någon som har denna? Personligen tycker jag den är snyggare än A168an t.ex
Snyggt!!Har denna jag moddat lite.
Snyggt!!
Btw vart e armbandet ifrån? Är det 20mm på denna?
Har inte alla en ”Royale”?Beställt denna för 399kr
Någon som har denna? Personligen tycker jag den är snyggare än A168an t.ex
Innan jag läste texten trodde jag det var någon reissue modell som alla verkar hålla på med nu och tänkte att, en sån måste jag hugga. Bara en tidsfråga innan de släpps som reissue tror jag så det är väl bara vänta eller jaga NOS antar jag.Bjuder på lite inspiration i form av en sida ur Seikos 1981 katalog
Jag vet inte om man ska sätta så stort hopp till att just Seiko gör några reissues av digitalklockor, tyvärr. Citizen fortätter släppa varianter av sin gamla ana-digitemp, något som i och för sig är kul, men jag tycker det skulle vara riktigt grymt om dom släppte något i supertitanium och ecodrive i gammal designInnan jag läste texten trodde jag det var någon reissue modell som alla verkar hålla på med nu och tänkte att, en sån måste jag hugga. Bara en tidsfråga innan de släpps som reissue tror jag så det är väl bara vänta eller jaga NOS antar jag.
Om någon sitter på en gammal Seiko digital länk C199 eller C198 är jag spekulant
Jo, jag har sett den. Lite märkligt var det då jag kollade alla hans annonser, då fanns den inte med ibland övriga? Oavsett är det för dyrt för klockan det ska sitta på, en ganska härjad a639. Jag behöver egentligen bara 3-4 länkbitar, men tänker att det är lättare att komma över en hel länk. Min prisidé är snarare hundralapparNEW NOS Vintage SEIKO C-199 LCD Digital watch bracelet band with clasp! 063 | eBay
Very classic LCD Digital watch design! Band width: 16mm. Band lenght: oem full. All pictures is made with high resolution macro, as a result the MICRO scratches. is well visible on the sensitive surfaces, but You will not detect with your eyes!www.ebay.com
Ryskt och LED. Kanske något för @Rikala ?
Elektronika röd led - Herrur från 70-talet. Första ryska ledwatchen, Toppskick!
Utropspris: 199 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-07-30 19:59:58. Köp & sälj begagnade & oanvända Quartzklockor på Tradera.www.tradera.com
Jo det är lite tråkigt. Min Jowissa funkade ett tag men sedan slocknade också vissa segmentTack för tipset!
Har faktiskt en fast alla segment fungerar inte i den.
Jo det är lite tråkigt. Min Jowissa funkade ett tag men sedan slocknade också vissa segment
Du får hojta om du har någon fungerande modul som kanske skulle passa som du vill sälja.Trist.
Elektronikan är ju riktigt gammal och som jag förstår går de lätt sönder. Ofta går bondtrådarna (små guldtrådar) som kopplar siffersegmenten till kretskortet sönder. Skulle man ha en bondningsmaskin och kunskap skulle man säkert kunna laga min (de maskinerna är rätt dyra dock).
Får se om jag budar, den verkar vara i riktigt bra skick
Snygg, saftigt pris på
priset varierar på handlare. Jag gjorde bara en skärmdump på något som dök upp i flödet. Klockia tar 2,5kSnygg, saftigt pris på den gula.
Snygg, saftigt pris på
priset varierar på handlare. Jag gjorde bara en skärmdump på något som dök upp i flödet. Klockia tar 2,5Snygg, saftigt pris på den gula.