Fasen va fränBörjar dagen med en Timexis Expeditionis digitalis. Får se om den flyger!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fasen va fränBörjar dagen med en Timexis Expeditionis digitalis. Får se om den flyger!
Ja jävlar!!!Börjar dagen med en Timexis Expeditionis digitalis. Får se om den flyger!
Jag har fullt på bilen i grejor...For all you digital-lovers out there
Billigt , billigt på tratten
Digitalklockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Digitalklockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Gäller det även T80 i stål? Jag kan inte hitta info om det på stålmodellen.Manualen säger 12/24 är tillgängligt.
Finns en pdf manual om man kikar lite på denna sidan. Men bilden jag postade innan är från just den manualen så jag hade nog tolkat det som att de har 12/24 visning. Vore väl lite udda om de skulle ha ett verk i plastmodellerna och sedan byta till ett annat (sämre) i stålmodellen. Men man vet ju aldrig med klocktillverkareGäller det även T80 i stål? Jag kan inte hitta info om det på stålmodellen.
Jag ställde samma fråga tidigare, och den har 24h visning. Däremot var det något som skiljde Timex stålmodell och Adidas tvilling, och då till Adidas fördel…Gäller det även T80 i stål? Jag kan inte hitta info om det på stålmodellen.
Jag ställde frågan i Care of Carls chatt. Fick svaret att den endast har 12h visning.Jag ställde samma fråga tidigare, och den har 24h visning. Däremot var det något som skiljde Timex stålmodell och Adidas tvilling, och då till Adidas fördel…
Jag ställde frågan i Care of Carls chatt. Fick svaret att den endast har 12h visning.
Denna:
Timex T80 Stainless Steel 36mm Silver | Herr - Care of Carl
Klocka i rostfritt stål från amerikanska Timex. Modellen T80 är en hyllning till varumärkets första digitala klockor och påminner oss om ett årtionde som gav stor musik och stora drömmar.www.careofcarl.se
Måste ha med inflationen att göra.Blir nästan uteslutande Casio senaste månaden. Lättja? Troligen. Intressant hur olika de fortar sig dock. Det är väl samma verk F91, silver och guld? Men den guldiga fortar sig betydligt mer än de andra. Dock alla fortar sig.
Tuff men vad visar den egentligen för tid, 1:01 men det är dagsljus på bilden. Förvirrad.Regnade I förmiddags så blev en modern klocka till att börja med.
Rätt trevlig faktiskt med soladdning och radiosynk vilket gör den enkel att leva med.
Men nu har det slutat regna så det blir byte till nåt äldre, roligare och troligtvis mindre vattentätt.
Tuff men vad visar den egentligen för tid, 1:01 men det är dagsljus på bilden. Förvirrad.
Jovisst men klockan visar ju dagens datumAldrig hört talas om straxt efter lunch, klockan 1 minut över 1, då är solen uppe här trots att jag bor lite bakvänt till
Jovisst men klockan visar ju dagens datum