Snygg, saftigt pris på den gula.
Betydligt billigare på utländska EU sajter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg, saftigt pris på den gula.
vilka sidor kan du tipsa om? Jag fick uppfattningen att Casios listpris är 2,5k...Betydligt billigare på utländska EU sajter
vilka sidor kan du tipsa om? Jag fick uppfattningen att Casios listpris är 2,5k...
jag såg den på zalando för 1700...Inte i lager än men lär komma in
Casio watch woman buy casio g-shock - Online sale Relojesdemoda
Casio watches | Official dealer Casio. News for man and woman smartwatch Casio watcheswww.relojesdemoda.com
Edit: iof är ju svenska kronan svag och frakt tillkommer men borde bli några hundra billigare.
jag såg den på zalando för 1700...
Du får hojta om du har någon fungerande modul som kanske skulle passa som du vill sälja.
Ja, man kan väl inte få allt, äkta vintage är fortfarande coolastSynd på låset. Men fin klocka
Så, uthämtad i morse
På plussidan: riktigt vintage-kul, precis lagom vikt och storlek. Just den guldfärgade har ett mer ”seriöst” färgschema med bara svart och guld. Den belysta displayen är kanon trevlig i varmt bärnstensfärgat ljus.
På minussidan: länken har inte glidlås utan viklås. Det i sin tur innebär en del pillande för att plocka bort länkbitar vid justering. Den är också en riktig epilator innan den blivit insliten. Modulen saknar 24h visning, trots att det initialt stod med i spec på Casios sida (borta nu). Den har inte någon nedräkningstimer, bara vanlig kronograf.
2,5k för en ”Vintage” i helstål hade känts mer prisvärt med en modul med fler funktioner. I allt övrigt är den riktigt kul och kommer fungera utmärkt som vardagsklocka
Så, uthämtad i morse
På plussidan: riktigt vintage-kul, precis lagom vikt och storlek. Just den guldfärgade har ett mer ”seriöst” färgschema med bara svart och guld. Den belysta displayen är kanon trevlig i varmt bärnstensfärgat ljus.
På minussidan: länken har inte glidlås utan viklås. Det i sin tur innebär en del pillande för att plocka bort länkbitar vid justering. Den är också en riktig epilator innan den blivit insliten. Modulen saknar 24h visning, trots att det initialt stod med i spec på Casios sida (borta nu). Den har inte någon nedräkningstimer, bara vanlig kronograf.
2,5k för en ”Vintage” i helstål hade känts mer prisvärt med en modul med fler funktioner. I allt övrigt är den riktigt kul och kommer fungera utmärkt som vardagsklocka
Om jag ska vara ärlig hade jag inte köpt den om jag vetat det. Det stod faktist på hemsidan tidigare. Nu kunde jag ju undersökt vilken modul som används innan, men men, den har ju ett P som dyker upp efter 12…Har så jädra svårt att förstå varför inte Casio har inkluderat 24 timmars visning
Riktigt trist! Då blir det nog en snabb flipp på min i stål som är på väg.Har så jädra svårt att förstå varför inte Casio har inkluderat 24 timmars visning
Har du fått tag på någon än? Om inte så kan jag inventera min låda med Seikodelar.Om någon sitter på en gammal Seiko digital länk C199 eller C198 är jag spekulant
Hur många gubbar krävs för att riva?
Två hjälper till och en tittar på.
Omega Memomaster