• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Digitalklockatråden

E1058FC7-5AFA-4494-BD84-AAC9FC24C548.jpeg

1FDFD084-0A1E-47F9-91F7-6321D8C3E086.jpeg

Skål och trevlig helg!
Hemgjord ana-digi för något slags topic

Åh, en ana-digi Ronex 😉

Ja, den är känd för att ha knäckt många i källarn i kgbhuset...
Aha. Det är i källaren de har sina kristallglas?

Men den här yema led silver var ju annars rätt rolig på många plan. Bara en sån sak att den är fransk. Enda andra franska jag funderar på är en Vixa men de kostar ju den njuren jag inte längre har kvar.

Aha. Det är i källaren de har sina kristallglas?

Men den här yema led silver var ju annars rätt rolig på många plan. Bara en sån sak att den är fransk. Enda andra franska jag funderar på är en Vixa men de kostar ju den njuren jag inte längre har kvar.

Jo, en Yema hade inte vart fel. Själv hade jag valt den svarta...

Har faktiskt bara en Yema, ligger nedplockad i delar, kanske dags o serva och sätta ihop igen...

Jo, en Yema hade inte vart fel. Själv hade jag valt den svarta...

Har faktiskt bara en Yema, ligger nedplockad i delar, kanske dags o serva och sätta ihop igen...
Alla mina klockor åker ju ner i lådor nu. Hela verkstan nerpackad med. Vi skall ju sälja huset och fotografen kommer på onsdag. Ett himla jäkt. Lite därför jag fick ta en Bosch som aftonens klocka. Resten är mer eller mindre nerpackade. Och lär väl ligga där ett tag...

Lite nervigt att packa ner de som låg i atomer på bänken... HOPPAS att jag fick med alla delar och i rätt påsar... kommer bli en riktig cirkus när jag skall sätta ihop dem... 😂
😂

Alla mina klockor åker ju ner i lådor nu. Hela verkstan nerpackad med. Vi skall ju sälja huset och fotografen kommer på onsdag. Ett himla jäkt. Lite därför jag fick ta en Bosch som aftonens klocka. Resten är mer eller mindre nerpackade. Och lär väl ligga där ett tag...

Lite nervigt att packa ner de som låg i atomer på bänken... HOPPAS att jag fick med alla delar och i rätt påsar... kommer bli en riktig cirkus när jag skall sätta ihop dem... 😂
😂

Oj! Jo, men saknas delar kan man ju oftast köpa hela urverk så löser det sig, kan ju också finnas någon som en lös del med här på forumet om något saknas.

Lycka till med försäljning! 😀

Fin klocka. Men vad är det för flaska på bordet? Kronans vodka? 🤔

Som Vostok skrev ovan, försvarets kaffekopp, eller som i mitt fall oboy och tekopp!

Har den en liten ficklampa påhängd där på sidan? Kanske ett ur för @roosterman som extra EDC till hans andra multitools? 🤔

Termometer, som även svarats ovan. Perfekt om man skulle ha feber eller någon annan i ens närhet skulle ha det. Svinpraktiskt!

Sitter och väntar på fika...
20221001_160512.jpg

Tillbaka
Topp