• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Digitalklockatråden

I brist på mer än mina två ana-digi tar jag hjälp av väckarklockan för att få vara med i tråden.
20221002_202150.jpg

Jo....jag vet att tråden egentligen bara inkluderar digitala armbandsur. "Jag är beredd att ta mitt straff" som Karl Bertil Johnsson uttrycker det, ifall @Utvisaren eller någon annan rättskaffens medborgare anmäler mig hos admin...😄

I brist på mer än mina två ana-digi tar jag hjälp av väckarklockan för att få vara med i tråden.
20221002_202150.jpg

Jo....jag vet att tråden egentligen bara inkluderar digitala armbandsur. "Jag är beredd att ta mitt straff" som Karl Bertil Johnsson uttrycker det, ifall @Utvisaren eller någon annan rättskaffens medborgare anmäler mig hos admin...😄
Hahahaha!! Det där inlägget är värt en medalj!! 😂 😂 😂

20221002_202150.jpg

Börjar också få skralt med digitala. Allt är nerpackat. Men om jag lägger in noll klockor och någon annan lägger in en så blir det ju binärt vilket är roten till allt digitalt. Lampa tänd eller lampa släckt. Som någon frågade. 🤔😄

Jag fick ta ur min modul och använda en tops försiktigt så lyckades jag väcka den sista delen som inte ville först.

Har för mig att bondningstrådarna är av på min på några segment så utan en bondningsmaskin lär det vara svårt och få till det. Får ta en titt igen under luppen och se hur det ser ut, kan iofs blanda ihop med min Elektronika 1.

Gött dock att du löste ditt problem!

Jag minns att det fanns något som hette "wrist apps" till dom men kommer inte ihåg om det va något användbart i det utbudet?
Jag kanske rent av har någon inlagd i klockan utan att jag vet om det 😂
Jo jag har letat information om det. Man kan installera t.ex. en enhetsomvandlare. En app för att hålla koll på slagen när man spelar golf. En beräknare för puls. En som genererar morsekod på displayen o.s.v.

Jo jag har letat information om det. Man kan installera t.ex. en enhetsomvandlare. En app för att hålla koll på slagen när man spelar golf. En beräknare för puls. En som genererar morsekod på displayen o.s.v.
Ballt!! Bara att leta fram en crt skärm då 😉😅

Senast ändrad:
  • Love
Reactions: bag
Tillbaka
Topp