• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Digitalklockatråden

Spammar med fler tips. Här har vi en gammal LED från Novus. Modulen ser ut som den som sitter i min Jowissa.
Tack för tips jag va nära att klicka hem en yema led igår. Tills Stefan Ingves kom och besökte min ena hjärnhalva Denna ser ju helt klart intressant ut🤔

Yeman är nog mer driftsäker men inte lika charmig.
Screenshot_20221002-210153.png

Jag kom så nära som till hit innan Ingves satte grill i huvet

Elpriser och sånt? 😬
Vi har ju nazister på gatorna nu igen så det gäller att fylla ladorna med g-shock.

• Like
Reactions: bag
Tur du klargjorde, jag hade redan börjat planera vad jag skulle bjuda på. Fanns mycket intressant i den bilden för en gammal dator-geek. 😂😂😂

🤣 Sorry...

Själv är jag rätt glad att jag t.ex. inte tog med en stor projektor från Volvo när de rensade något gammalt lager, alltså tänk en sådan där gammal släpbar projektor som inte går och hänga upp i vanlig tak...

Hade iofs vart kul och ta fram någon gång, t.ex. och visa tiden med den på en vägg 🤣

🤣 Sorry...

Själv är jag rätt glad att jag t.ex. inte tog med en stor projektor från Volvo när de rensade något gammalt lager, alltså tänk en sådan där gammal släpbar projektor som inte går och hänga upp i vanlig tak...

Hade iofs vart kul och ta fram någon gång, t.ex. och visa tiden med den på en vägg 🤣
Gärna yttervägg, helst grannens..

Klart man vill ha guld😍 Eller rosa kanske😁
IMG_20221002_122845.jpg

Du har så avancerade verktyg lixom..
Det här funkade perfekt till batteribytet på 590n igår😃
IMG_20221001_180201.jpg

Jag tycker ju att denna är så snygg och tycker att den skulle passa fint på min käresta. Dock är hon mycket motsträvig till att bära en klocka.
Ska jag kanske köpa den åt mig själv och hoppas att hon ändå vill ha den efter ett tag???
Vågar jag bära den offentligt?...😏

Screenshot_20221003_200726_Gallery.jpg

Tillbaka
Topp