Typ så såg min ut
![Smiling face with heart-eyes :heart_eyes: 😍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60d.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Typ så såg min ut
Eller.. NU fattar jag! (Tror jag) det är ju graderHittade den här hejiga klockan på Guls hemsida och blir inte riktigt klok på vad det ärana-digi delen känns ju ganska begriplig men skalan på ringen, är det en bakochframvänd tachymetre? Och hur ska man mäta någonting med den, det verkar liksom inte finnas någon visare eller motsvarande?
![]()
Aldrig sett förut men tycker att den såg trevlig utIngen som har nögon tokyoflash klocka? De har en del suspekta klockor!
![]()
![]()
X Acetate LED Watch
X Acetate is a USB rechargeable LED watch. Includes time, date, alarm, 12/24 hour mode and animation mode.tokyoflash.com
Jag är allt bra sugen på en pixie tube.Ingen som har nögon tokyoflash klocka? De har en del suspekta klockor!
![]()
![]()
X Acetate LED Watch
X Acetate is a USB rechargeable LED watch. Includes time, date, alarm, 12/24 hour mode and animation mode.tokyoflash.com
Snålheten bedrar visheten...Det straffar sig att tanka den sista slurken i cisternen![]()
![]()
![]()
Vatten eller alger??Det straffar sig att tanka den sista slurken i cisternen![]()
![]()
![]()
VattenVatten eller alger??
Kör du traktor?Det straffar sig att tanka den sista slurken i cisternen![]()
![]()
![]()
Dum fråga kanske, men har den ingen vattenavskiljare?Ja det stämmer
Äger 4 st traktorer![]()
Tankade sista skvätten i cisternen. Traktorn börja idag larma för vatten i bränslefiltret och den gick ner i effektsänkande läge. Sitter givare i filtret. Fick tömma vattnet i filtret sen pumpa fram nytt bränsle. Gjorde proceduren 2 ggr och de lär väl bli non mer gång denna veckan.Dum fråga kanske, men har den ingen vattenavskiljare?
Jag har också en påväg fast mer färgglad variant.Nu har man fått avisering att F91w finns att hämta, även natobanden kom idag så de blir lite kul pyssel nu i veckan![]()
Cool! Medge att den där har en del poäng för att kvala in som mustasch-klocka .Så börjar det barka iväg igen.. Bronsboett till ae1200. Jag hade på känn att den här tråden skulle börja kosta pengar förr eller senare
(Nej, har inte köpt - går att lägga pre-order via IG men jag låter det nog bero till dess webbshoppen är uppe)
https://www.instagram.com/p/CZ24xSMJkQk/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
![]()
Det här är ju helt sjukt. Man tror att folk är helt insöade på ryska klockor men det visar sig blott vara en chimär. Den ena udda digitala skapelsen efter den andra paraderar helt plötsligt förbi. Kul, sa R2D2Idag fick Data Link följa med på jobbet
.![]()
Jag har nog ett 50 tal fickur med som jag aldrig visatDet här är ju helt sjukt. Man tror att folk är helt insöade på ryska klockor men det visar sig blott vara en chimär. Den ena udda digitala skapelsen efter den andra paraderar helt plötsligt förbi. Kul, sa R2D2
Hörde jag Köööööööp!?Så börjar det barka iväg igen.. Bronsboett till ae1200. Jag hade på känn att den här tråden skulle börja kosta pengar förr eller senare
(Nej, har inte köpt - går att lägga pre-order via IG men jag låter det nog bero till dess webbshoppen är uppe)
https://www.instagram.com/p/CZ24xSMJkQk/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
![]()
Gott att se en G-shock in action (även om det är en övervakande action)Vem sabbade gasrören i Östersjön? Mr Rangeman är nåt på spåren....
![]()
Haha lätt!Cool! Medge att den där har en del poäng för att kvala in som mustasch-klocka .![]()
Alltid, alltid KÖÖÖPHörde jag Köööööööp!?![]()
Du missade när han körde en smartwatch häromdanDet här är ju helt sjukt. Man tror att folk är helt insöade på ryska klockor men det visar sig blott vara en chimär. Den ena udda digitala skapelsen efter den andra paraderar helt plötsligt förbi. Kul, sa R2D2
Det här är ju värre än korvfest med sprithets!Hörde jag Köööööööp!?![]()