• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Digitalklockatråden

Helt sant. Färgerna stämmer bättre med bilder inomhus och positivt överraskad av bakgrundsbelysningen.
20221005_210258.jpg

20221005_210555.jpg
Grymt lyse på den där. Man får mycket för billig peng👍
Godmorgon
Jag va ju tvungen att välja nåt färgglatt idag med, sen stegräknare är ju alltid kul
DSC_7843.JPG
DSC_7844.JPG
DSC_7845.JPG

Sant. Bara tänkte att en vanlig kvarts går ju på batteri också och har elektronik och så. Någon måste gå fram och dra en gräns. 🤣
Jag har alltid tänkt mig att @hepanter är klockvärldens svar på Chuck Norris - säger han att soluret ute på tomten är digitalt så rättar det sig och börjar att pipa.

Senast ändrad:
Sant. Bara tänkte att en vanlig kvarts går ju på batteri också och har elektronik och så. Någon måste gå fram och dra en gräns. 🤣
Den lär inte dyka upp ofta heller då den används när jag är ledig, vilket typ är aldrig. Men jag står nog fast att den är digital ändå, eftersom den är exakt likadan som en vanlig G-Shock fast tavlan har visare.

En vanlig quartz har inte dessa funktioner 😁
Se film och ha ljudet på😁

Tillbaka
Topp