• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Digitalklockatråden

Bonden med pannlampan
Blir semin idag med 👍
DSC_7793.JPG
DSC_7792.JPG
DSC_7795.JPG

Jag är ju novis i detta men är det inte kon som betäcker tjuren på bilden? 🤔
"Tjuren" på bilden har ju spenar...
Med risk för att göra bort sig här...😬

Kor gör sådär när dom går i brunst 😂
Exakt som Vostok skriver gör kossor så när de går i brunst. Lyckligtvis va båda på bilden brunstiga så dom är seminerade nu👍
Annars brukar de ju vara någon som leker tjur, de är i regel ALLTID den som blir riden och står "STILLA" som är den brunstiga.
21 dagar mellan varje period. Nu vart de visst den officiella ko tråden som @roosterman brukar säga eller kan de varit nån annan från G-Shock tråden.
Nu tränar jag roddel som @Delgada brukar säga
DSC_7842.JPG

Exakt som Vostok skriver gör kossor så när de går i brunst. Lyckligtvis va båda på bilden brunstiga så dom är seminerade nu👍
Annars brukar de ju vara någon som leker tjur, de är i regel ALLTID den som blir riden och står "STILLA" som är den brunstiga.
21 dagar mellan varje period. Nu vart de visst den officiella ko tråden som @roosternan brukar säga eller kan de varit nån annan från G-Shock tråden.
Nu tränar jag roddel som @Delgada brukar säga
DSC_7842.JPG

Ok, det hade jag ingen aning om! Så jag var på rätt spår när jag tänkte att tjuren har väl inte spenar som kossan har...

Klockan slår snart 21 och det är dags för klocksnacks liveradio. Ungefär som karlavagnen fast utan tvångsfinansieringen och tveksam musikaliska uppehåll.

Tillbaka
Topp