Urtyp
Guld
Hur blir det med inverterat med så pass tunna siffror?Leker med lite olika polariseringsfilmer
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur blir det med inverterat med så pass tunna siffror?Leker med lite olika polariseringsfilmer
![]()
Hur blir det med inverterat med så pass tunna siffror?
Funkar ju bra!
Skapligt men filmen jag köpte hade lite kupning i kanten efter skärningen så nästa gång ska jag inte snåla utan skära nya snitt efter kanterna så jag får bort kupningenFunkar ju bra!![]()
Tycker det är tight med nato på terroristen. Kör du böjda stift?
Håller på med sista stiftet. Nä jag kör med bonde jävlaranamma. Denna dagen kan bli lika minnesvärd som dagen jag ruckade ett ryskt skört verkTycker det är tight med nato på terroristen. Kör du böjda stift?
Coolt verkar ju vara väldigt lättläst också. Går den att läsa av bra i ljus utan ett lampsken?Ganska nöjd ändå för att vara första gången
![]()
Nu ligger du efter!!Håller på med sista stiftet. Nä jag kör med bonde jävlaranamma. Denna dagen kan bli lika minnesvärd som dagen jag ruckade ett ryskt skört verk
Nja den behöver lite ljus för att kunna av läsas och hur den ser ut i dagsljus vet i fanken för det är becksvart här ute.. Får se imorgon om den går att avläsaCoolt verkar ju vara väldigt lättläst också. Går den att läsa av bra i ljus utan ett lampsken?
Vad använder du för verktyg?Nu ligger du efter!!![]()
Edit: Nä du hann få dit det före mig såg jag nu![]()
![]()
![]()
![]()
Den hade behövts till bandbytetVisa lite stor-Chucks-lugn och säg åt den att vara stor så löser det sig
![]()
(Stor chuck)
Jag använde en tunn stålsprint och pressa ur sprintarna sen la jag dit natot och sköt in sprinten mot bordshörnetVad använder du för verktyg?
Räddningen här blev matkniven till slut
Det finns ju adapers att köpa om man vill slippa krånglaDen hade behövts till bandbytet![]()
Bordshörnet testa jag med när frugan titta åt ett annat håll, men de funka inte... Jo bordet fick ett märke så de funka på så vis men de håller vi tyst om. Fattar varför den kallas de den kallas för, en terror för både fingrar och möblemangenJag använde en tunn stålsprint och pressa ur sprintarna sen la jag dit natot och sköt in sprinten mot bordshörnetGick jäkligt lätt och bra
![]()
Vad är det för lug-vidd / bandbredd på terroristen?Jag använde en tunn stålsprint och pressa ur sprintarna sen la jag dit natot och sköt in sprinten mot bordshörnetGick jäkligt lätt och bra
![]()
Det är 18mmVad är det för lug-vidd / bandbredd på terroristen?
Jag tänkte att om jag skulle köpa en sån måste jag ju skaffa ett bund i rätt dimension också.
Kommer bli rejäl tuff på bund. Den blir ju lite mer manlig ser fram mot att se detVad är det för lug-vidd / bandbredd på terroristen?
Jag tänkte att om jag skulle köpa en sån måste jag ju skaffa ett bund i rätt dimension också.
Fanken jag såg inte du skrev bund!!Vad är det för lug-vidd / bandbredd på terroristen?
Sånt där är för amatörer, de ska ju va lite kamp.Det finns ju adapers att köpa om man vill slippa krångla
![]()
![]()
Helt enig - ser verkligen fram emot att se en terrorist på bund - trv @Delgada -styleKommer bli rejäl tuff på bund. Den blir ju lite mer manlig ser fram mot att se det![]()
Blev en morgonorder från toalettstolen, 299:- från Zalando
![]()
Allt går med rätt verktyg. Behöver bara en bundmonteringsatsFanken jag såg inte du skrev bund!!Tror du kommer få svårt att sätta bund på den utan adaptrar för det är tight som sagt
![]()
Har oxå noterat att Zalando har en del Casio till bra priser. Får nog gå in och kolla om man villhöver nåt idag....Blev en morgonorder från toalettstolen, 299:- från Zalando
![]()