Kul har du köpt såna adapters också?Jaha, så trillade man dit ändå. Har just beställt en terrorist.
Det trodde jag inte för ett år sedan....
Men vad kul det ska bli!✌![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul har du köpt såna adapters också?Jaha, så trillade man dit ändå. Har just beställt en terrorist.
Nej. Jag tycker faktiskt att originalbandet ser riktigt snyggt ut. Jag provar nog med det först innan jag hittar på nåt hyss.Kul har du köpt såna adapters också?
Smart tänktNej. Jag tycker faktiskt att originalbandet ser riktigt snyggt ut. Jag provar nog med det först innan jag hittar på nåt hyss.
Jag hoppas dock få se den på bund någon gångNej. Jag tycker faktiskt att originalbandet ser riktigt snyggt ut. Jag provar nog med det först innan jag hittar på nåt hyss.
En terrorist ?Och.. eh, ja, jag firade fredagkvällen med att ropa hem en Casio jag med.
Tyvärr verkar ungarna ha gjort ett riktigt bra jobb när de gömde laddaren till Suunton så den är fortfarande död - men den ska nog dyka upp snart hoppas jagEn terrorist ?
Fått igång din Suunto?
Vilken variant blev det?Tyvärr verkar ungarna ha gjort ett riktigt bra jobb när de gömde laddaren till Suunton så den är fortfarande död - men den ska nog dyka upp snart hoppas jag
Jag trillade dit på en ae1200 - har varit sugen på att testa en sådan ett tag och håller dörren på glänt för ett sånt där moddcase till en sån i framtiden
Hahaha! Vi är som ett gäng pundare som "hjälper" varandra djupare ner i fördärvet med nya drogerJaha, så trillade man dit ändå. Har just beställt en terrorist.
Det vart en silverVilken variant blev det?
Svart, Silver?
Alla borde köpa sig en minst Casio Royale... Är helt säker på att om några veckor när alla tröttnat på sina som "terrorister" så kommer paketen med med Royaler att strömma in och fylla tråden.... Kanske? Och så bjuder på lite insperation så länge!Tyvärr verkar ungarna ha gjort ett riktigt bra jobb när de gömde laddaren till Suunton så den är fortfarande död - men den ska nog dyka upp snart hoppas jag
Jag trillade dit på en ae1200 - har varit sugen på att testa en sådan ett tag och håller dörren på glänt för ett sånt där moddcase till en sån i framtiden.
Eller så strömmar de in finska smartklockorAlla borde köpa sig en minst Casio Royale... Är helt säker på att om några veckor när alla tröttnat på sina som "terrorister" så kommer paketen med med Royaler att strömma in och fylla tråden.... Kanske? Och så bjuder på lite insperation så länge!
Båda delar står på listan så vem vetEller så strömmar de in finska smartklockor
Det tycker jag med - har iofs sug efter terrorist och ana-digi ocksåAlla borde köpa sig en minst Casio Royale... Är helt säker på att om några veckor när alla tröttnat på sina som "terrorister" så kommer paketen med med Royaler att strömma in och fylla tråden.... Kanske? Och så bjuder på lite insperation så länge!
Om du kan hålla dig från kaffet på stan en dag så kan du köpa dej en f91Det tycker jag med - har iofs sug efter terrorist och ana-digi ocksåoch en betydande del av mina klockköp det senaste året tänker jag skylla på just den där gubben på Youtube
![]()
Jag den jävla Skotten har lurat mig med nån gång.Det tycker jag med - har iofs sug efter terrorist och ana-digi ocksåoch en betydande del av mina klockköp det senaste året tänker jag skylla på just den där gubben på Youtube
![]()
Ja den kostar ju som en kopp kaffe och en skorpa och har 7 års batteritid och alla funktioner som man kan behöva plus att den går att använda som bombtimer... Jag menar vad kan man mer behöva?Om du kan hålla dig från kaffet på stan en dag så kan du köpa dej en f91
Ja den kostar ju som en kopp kaffe och en skorpa och har 7 års batteritid och alla funktioner som man kan behöva plus att den går att använda som bombtimer... Jag menar vad kan man mer behöva?![]()
För mig har det alltid "hjälpt" om det alltid finns någon som är värre än mig själv.... Också en orsak till att "hjälpa" sina vänner djupare ner i skiten!Hahaha! Vi är som ett gäng pundare som "hjälper" varandra djupare ner i fördärvet med nya droger
Men jäklar kul!! Grattis!!![]()
Jag där har du en poäng.... Hade jag fått välja så hade jag hellre haft en chef med en "terrorist" på handleden än en med en Rolle! Känns liksom lite trevligare och kanske lite IKEA-Kamprad över det hela... Men det beror kanske på hur man är som person!den skulle kunna varit lite pråligare? Men det kan man ju lösa med ett billigt am tvåtonslänk
Men jag är helt enig i att f91w (eller vilken ordning det nu är på nuffrorna) är en riktigt chef klocka - har i princip allt, kostar nästan inget. Det tarvar respekt i en värld där det oftare är det omvända som gäller
Dumt att ha en klocka som är smartare än sig själv.... Men om jag skulle va på den säkra sidan så får jag ju hålla sig till soluret i gräsmattan isf...Tar tid på äggen istället för timer då jag är för osmart att fatta hur timern funkar![]()
Ska man ha svart eller silver? En av båda kanske?? Så många svåra valJag ger mig inte....
![]()
Casio AE1200, Part 1: The Review
A hands-on review of the Casio AE1200 World Timer "Casio Royale" with photos, specs, impressions, pricies, and more.www.thetimebum.com
Där jag handlade kostade silver 300:- och svart 700:- så min inte snålgubbe fattade beslutet åt migSka man ha svart eller silver? En av båda kanske?? Så många svåra val![]()
Ska man ha svart eller silver? En av båda kanske?? Så många svåra val![]()
Silver utstrålar mer retro imo och skulle helt klart vara mitt val även om prisskillnaden var den omvända.Där jag handlade kostade silver 300:- och svart 700:- så min inte snålgubbe fattade beslutet åt mig