• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Digitalklockatråden

En terrorist ?
Fått igång din Suunto?
Tyvärr verkar ungarna ha gjort ett riktigt bra jobb när de gömde laddaren till Suunton så den är fortfarande död - men den ska nog dyka upp snart hoppas jag

Jag trillade dit på en ae1200 - har varit sugen på att testa en sådan ett tag och håller dörren på glänt för ett sånt där moddcase till en sån i framtiden.

Har på mig en "digital" dinka ikväll. Den låter stämningsfullt. @hepanter 🙃
20221007_222735.jpg

Tyvärr verkar ungarna ha gjort ett riktigt bra jobb när de gömde laddaren till Suunton så den är fortfarande död - men den ska nog dyka upp snart hoppas jag

Jag trillade dit på en ae1200 - har varit sugen på att testa en sådan ett tag och håller dörren på glänt för ett sånt där moddcase till en sån i framtiden
Vilken variant blev det?
Svart, Silver?

Jag trillade dit på en ae1200 - har varit sugen på att testa en sådan ett tag och håller dörren på glänt för ett sånt där moddcase till en sån i framtiden.
Alla borde köpa sig en minst Casio Royale... Är helt säker på att om några veckor när alla tröttnat på sina som "terrorister" så kommer paketen med med Royaler att strömma in och fylla tråden.... Kanske? Och så bjuder på lite insperation så länge!

Alla borde köpa sig en minst Casio Royale... Är helt säker på att om några veckor när alla tröttnat på sina som "terrorister" så kommer paketen med med Royaler att strömma in och fylla tråden.... Kanske? Och så bjuder på lite insperation så länge!
Eller så strömmar de in finska smartklockor

• Love
Reactions: bag
Det tycker jag med - har iofs sug efter terrorist och ana-digi också 😅 och en betydande del av mina klockköp det senaste året tänker jag skylla på just den där gubben på Youtube 😄

Ja den kostar ju som en kopp kaffe och en skorpa och har 7 års batteritid och alla funktioner som man kan behöva plus att den går att använda som bombtimer... Jag menar vad kan man mer behöva? 😂
🤔 den skulle kunna varit lite pråligare? Men det kan man ju lösa med ett billigt am tvåtonslänk

Men jag är helt enig i att f91w (eller vilken ordning det nu är på nuffrorna) är en riktigt chef klocka - har i princip allt, kostar nästan inget. Det tarvar respekt i en värld där det oftare är det omvända som gäller

Hahaha! Vi är som ett gäng pundare som "hjälper" varandra djupare ner i fördärvet med nya droger ;)
Men jäklar kul!! Grattis!! :D
För mig har det alltid "hjälpt" om det alltid finns någon som är värre än mig själv.... Också en orsak till att "hjälpa" sina vänner djupare ner i skiten!

🤔 den skulle kunna varit lite pråligare? Men det kan man ju lösa med ett billigt am tvåtonslänk

Men jag är helt enig i att f91w (eller vilken ordning det nu är på nuffrorna) är en riktigt chef klocka - har i princip allt, kostar nästan inget. Det tarvar respekt i en värld där det oftare är det omvända som gäller
Jag där har du en poäng.... Hade jag fått välja så hade jag hellre haft en chef med en "terrorist" på handleden än en med en Rolle! Känns liksom lite trevligare och kanske lite IKEA-Kamprad över det hela... Men det beror kanske på hur man är som person! :chicken:
Kom just på att i den kommunala skolan där jag jobbar hade vi besök av en förvaltningschef i höstas och vi hejade och bytte några ord och sen avslutade han med att ge min G-Shock en komplimang. Jo han hade också en G-shock, tror det va en 6900 av nåt slag. Den chefen har iaf pluspoäng från mig, 1 plus för sitt eget klockval och ytterligare ett för att han noterade mitt...
Tyvärr så är det inte med honom jag ska ha medarbetarsamtal om några veckor, det ligger på chefsnivån under honom.... :confused:

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp