Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SnyggMission Impossible på ikväll.
Det är ju nästan en g-shock fast billigare.Snygg
De va väl så att de va meningen att en G-Shock skulle få sitta på Tom Cruise handled i filmen. Men insoelningsteamet tog fel klocka och den där användes istället
VILLHÖVER!Citizen har nya tåginspirerade digitalare på gång.
Bilder från Citizens huvudbutik i Ginza.
På hemsidan hitta jag dock bara en massa starwarsvarianter på samma klocka som inte alls kittlade mig på samma sätt - så tålamod krävs och tid att ångra sig finns, antar jag..VILLHÖVER!
Fick svåra ”smutsig framtid”-vibbar av de där, riktigt coola
”smutsig framtid”-vibbar, lite som den här?På hemsidan hitta jag dock bara en massa starwarsvarianter på samma klocka som inte alls kittlade mig på samma sätt - så tålamod krävs och tid att ångra sig finns, antar jag..
På hemsidan hitta jag dock bara en massa starwarsvarianter på samma klocka som inte alls kittlade mig på samma sätt - så tålamod krävs och tid att ångra sig finns, antar jag..
Typ - fast denna kändes mer Mad Max och Citizenklockan snarare åt Blade Runner-hållet”smutsig framtid”-vibbar, lite som den här?
Den här va ganska galen medTyp - fast denna kändes mer Mad Max och Citizenklockan snarare åt Blade Runner-hållet
Svårt koola båda två
Exakt den gröna hade jag på min gamla ved panna CTC v25Den här va ganska galen med
Hade du till och med klocka på pannan? Inte bara korna som fått klockor alltså utan även pannan?Exakt den gröna hade jag på min gamla ved panna CTC v25
Jag tittade på den också men kunde motstå.... Grattis btw!Dagens köp Casio PRT-10
Bara mätare för vattentemp, en vdo va jag för migHade du till och med klocka på pannan? Inte bara korna som fått klockor alltså utan även pannan?
Jag är svag.Jag tittade på den också men kunde motstå.... Grattis btw!
En annan terroristKör min negativa terrorist idag med