Brogin
Silver
Bara köööp.... Den har Du gjort Dig förtjänt av!Silver utstrålar mer retro imo och skulle helt klart vara mitt val även om prisskillnaden var den omvända.
![Angry face with horns :imp: 👿](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f47f.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara köööp.... Den har Du gjort Dig förtjänt av!Silver utstrålar mer retro imo och skulle helt klart vara mitt val även om prisskillnaden var den omvända.
Tack! Det blev en silver denna gång.. får ta en svart senare
Helt sant!! Jag slog till på en silverSilver utstrålar mer retro imo och skulle helt klart vara mitt val även om prisskillnaden var den omvända.
Ingen orsak. Tänkte skriva att frågan är om det blir köp innan kl. 11 eller efter.... Du var tydligen snabb.....Tack! Det blev en silver denna gång.. får ta en svart senare![]()
Ja lika bra att bränna pengarna innan det är dax för lunch så man inte får för sig att handla en massa onödig matIngen orsak. Tänkte skriva att frågan är om det blir köp innan kl. 11 eller efter.... Du var tydligen snabb....
Jag kanske får erkänna att rosé var mitt förstahandsvalSilver utstrålar mer retro imo och skulle helt klart vara mitt val även om prisskillnaden var den omvända.
Har du kollat om ELON har Casio?
Musk...Har du kollat om ELON har Casio?
Not a watchMusk...![]()
Härlig sommarklocka !Dagens beställning blev en W-218HC-8AVEF från Zalando 234 kr inkl. frakt.
![]()
Finns också i bilhandlarfärgKliar lite i tummen nu
![]()
Bilhandlarfärg? Vad är det?Finns också i bilhandlarfärg
Bilhandlarfärg? Vad är det?
Mustasch-klocka? @Pippis pappa ?
Den där måste ju @Pippis pappa köpaMustasch-klocka? @Pippis pappa ?
Så vida inte Psykopat-putte i Kreml ställer till med atomvinter... då blir det bund året om.Härlig sommarklocka !
Ja, det blir väl sommar igen får vi hoppas.![]()
Man får lite känsla av matteblocken från pluggetKan lika gärna lägga upp den tredje varianten när jag ändå håller på
Liten favorit
![]()
Atomursvinter låter väl myzigt?Så vida inte Psykopat-putte i Kreml ställer till med atomvinter... då blir det bund året om.![]()
Det är 80-tals vibbar en masse!Kan lika gärna lägga upp den tredje varianten när jag ändå håller på
Liten favorit
![]()
Fimbulvinter är man ju bekant med - men nu alltså fin-bund-vinter?Så vida inte Psykopat-putte i Kreml ställer till med atomvinter... då blir det bund året om.![]()
Det är 80-tals vibbar en masse!
Om man lyssnar noga kan man höra Alphaville och Depeche Mode i bakgrunden.![]()
Karaoke
Tycker mustaschen drar ner den några poäng men annars är det en klassisk ana-digi.Mustasch-klocka? @Pippis pappa ?
Jäklar vad hård den var med den där glaseringen och bandet!
Sjukt hur en typ 50mm klocka kan bäras så nättbra köp
![]()
Haha ja allt är ju relativtBäras så nätt, Suunton ser ju ut som en tallrik på handleden
Så ser min GG-b100 ut på handleden med men gillar den ändå![]()